Gå til innhold

Små tastatur, finnes de?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger et tastatur som skal brukes på en ekstra pc som ikke brukes så mye, så jeg ser helst at tastaturet er så lite som mulig (altså opptar så lite plass på skrivebordet som mulig).

Det trenger ikke være trådløst eller ha mange finesser.

Er det noen som har tips om noen små tastatur?

PFT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et veldig greit servertastatur fra IBM som har innebygget musepinne som på en laptop. Det er veldig greit å ha liggende når man må koble det til andre PC-er sporadisk.

Du har ikke nevnt noe om HVORFOR du trenger tastatur. På jobben bruker jeg en KVM switch som KUN switcher tastatur og mus mellom 2 skjermer. DVS at jeg alltid ser begge PC-er på hver sin skjerm, men må trykke på en knapp for å velge på hvilken pc mus og tastatur skal være aktivt på.

Er det noe slikt du er ute etter?

Lenke til kommentar

CC Mini og Happyhacker så fine ut... CC mini var billig også, noen som vet om HappyHacker er å få kjøpt i NOrge.

Skal bruke det på pc nr. to. Jeg har begge koblet til samme skjerm så jeg switcher bare mellom DVi og VGA inngang på skjermen alt ettersom. Har idag et Logitech DiNovo på den pc jeg bruker til daglig. Også trenger jeg et lite tastatur som jeg kan lagre oppå pc nr. 2 under skrivebordet, og bare ta frem de få gangene jeg trenger det.

Takker for alle innspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...