Gå til innhold

HL2: Orange Box (PS3) slaktes av 1UP

Penneknekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det ikke IGN som sa at PS3 versjonen av Assasin's Creed var mye dårligere enn 360 versjonen? Tror vi trenger flere kilder før vi kan trekke en konklusjon den ene eller andre veien.

Jeg tror ikke det å boikotte dårlige porter på PS3 vil løse mye. Hvis multiplatform spill selger dårligere på PS3 vil de neppe prioritere konsollen høyere.

Lenke til kommentar
Som ren utgiver gjør de det sikkert greit nok, men ved utvikling går tydeligvis alt på tverke, riktignok med en skjelden perle. Men NFS:PS-demoen vil jeg helst omprogrammere med en diger øks...Og jeg har fremdeles til gode å spille et virkelig bra EA-utviklet spill siden NFS3:HP...

Du har jo Command & Conquer Generals da, som er et meget bra spill, utviklet av EA. Men dessverre sliter spillet med bugs. Battlefield 2 har ikke EA utviklet, men utgitt, og verre patching har jeg ikke vært borti før. Rare bugs her også. Plutselig er du tilbake i Windows med skjegget i postkassen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er svenske DICE som utviklet Battlefield 2, men DICE er fullstendig eid av EA og det er vel bare et tidsspørsmål før studioet må bort med DICE-navnet også...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Var det ikke IGN som sa at PS3 versjonen av Assasin's Creed var mye dårligere enn 360 versjonen? Tror vi trenger flere kilder før vi kan trekke en konklusjon den ene eller andre veien.

De sa den ofte lå 5-10 fps under 360-versjonen, men ga dem ikke veldig forksjellige karakterer, og hevdet aldri at PS3-versjonen var "uspillelig".

GameSpy maler også bildet av PS3-versjonen av Orange Box langt mer positivt enn 1UP, i sin preview.

Lenke til kommentar

Virker som om 1UP har vært litt for krasse i sin kritikk av spillet. Nå har Kotaku testet spillet også:

I decided to check out what was being billed as the main offender—Half-Life 2: Episode Two. Within the first few minutes, my fears were confirmed. Right off the bat, Episode Two started to chug. But that was it. After that first scene, featuring our silent protagonist moving through a train car derailed in the wilderness, it was smooth sailing. Walking from out of doors to a nearby cave, the frame rate held. Then, within the first ten minutes of the episode, bizarre texture popping or some such graphical glitch was affecting sidekick Alyx Vance's leather jacket. Something else already? Ugh. But, this too, quickly subsided, and was never seen again.

Les mer her

Lenke til kommentar

Har en følelse at div folk på 1UP, IGN og andre 'major' review sider rett og slett gir opp om de møter noe som helst form for hakk eller gameplay-del som de ikke mestrer right of the bat.

Sånn gårre vel når en har en deadline..

EDIT: 2UP faktisk

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Jeg misliker EA så på det aller sterkeste...

Håper ikke det gjelder generelt. EA har kommet seg masse, og de har mye gode spill. Flere kommer til neste år.

EA har da ikke lagd mange gode spill selv. De har bare i tillegg til å pushe ut mainstream oppgulp av spil begynt å kjøpe opp gode spillutviklere ved siden av. Selskapet i seg selv har vel ikke stått for så mye bra i spillindustrien.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar

Håper ikke det gjelder generelt. EA har kommet seg masse, og de har mye gode spill. Flere kommer til neste år.

EA har da ikke lagd mange gode spill selv. De har bare i tillegg til å pushe ut mainstream oppgulp av spil begynt å kjøpe opp gode spillutviklere ved siden av. Selskapet i seg selv har vel ikke stått for så mye bra i spillindustrien.

De er flink å selge spillene, som gir penger til industrien, som gir bedre spill.

Sånn bortsett fra det så hater jeg de som pesten.

Lenke til kommentar

De er flink å selge spillene, som gir penger til industrien, som gir bedre spill.

Sånn bortsett fra det så hater jeg de som pesten.

Det gir vertfall ikke bedre spill, tydeligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...