Gå til innhold

HL2: Orange Box (PS3) slaktes av 1UP


Penneknekt

Anbefalte innlegg

Er ikke noen direkte bombe det att EA spill ikke før den produksjonstiden det trenger men intill salget av PS3 tar seg kraftig opp tror jeg det dessverre er en trend som vi fortsatt får se i alle fall med tanke på EA spill. Litt offtopic men registrer att enkelte sier de misliker EA sterkt. Hvorfor kjøpe spill fra dem da ?? Det eneste EA kommer til å forstå er sviktende salg på dårlige ports. Vet ikke hva som er værst av å miste EA eller få ports som suger baller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjørte HL2 i WineX under GNU/Linux med en Athlon64 2GHz CPU og nVidia 6400GT, og det gikk på et vis det også. At de ikke klarer å kjøre det bedre på en 3.2GHz PPE og et nVidia 7800 kort, er mildt sagt oppsiktsvekkende.

 

Godt poeng. Men Episode 2 krever kanskje litt mer enn grunnspillet? Uansett er det slett håndverk fra EA sin side.

Lenke til kommentar
Det forundrer meg om noen i det hele tatt kommer til å kjøpet dette spillet på PS3 nå.

EA har gitt ut mange spill som selger som hakka møkk, til tross for at de er hakka møkk.

 

Tror kanskje ikke de oppnår det helt store salgtet på PS3, men ting som framerate eller egentlig kvalitet generelt har ofte skremmende lite å si for Frode Forbruker.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
jaja får smerte meg igjennom det som eventuelt er feil, får være sta som alltid, men ja Ea er noe jævla møkk, de tenker penger penger penger å ikke kvalitet.. hvis det blir for dårlig på ps3 får jeg kjøpe det til pc=)

 

Skulle ikke du kjøpe deg 360 da, hvorfor kjøper du det heller ikke til den ?

Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke det er dårligere, ang dårlig konvertering osv så burde det bli en standard at alle spillene SKAL klare å kjøres helt likt. Og at Orange Box til X360 er helt likt i innhold og ytelse på foreksempel PS3.

 

Hvis ikke så er det jo nesten ikke det samme spillet..hehe. Litt tyn den der kanskje men...vel ikke vet jeg. Vi forbrukere burde ha/få noen rettigheter i forhold til dårlig jobb fra spillselskapene.

 

Rettogslett om en kjøper spillet og det har for mange bugs og problemer så kan du kreve pengene tilbake fordi produktet ikke fungerer som det skal.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Er helt enig i at spill burde holde en viss standard. Men kvalitetskontrollen bør jo åpenbart være hos Sony før de tillater salg av produktet.

 

Eller oss før vi kjøper dem? Føler tidvis jeg sitter og spiller en alpha-versjon av PES, i alle fall... Enormt irriterende å spille spill som helt opplagt er venstrehåndsarbeid!

Lenke til kommentar
Har ikke peiling, bare prøver å forstå :)

 

Ser alle skylder på EA.. men hva er det som gjør at spillene EA porter til ps3 er så dårlige ?

Blir porteringene til 360 mye bedre ? i tilfelle hvorfor ?

 

Er det ingenting i det Gabe sier om at PS3 er et helvete å porte spill til i forhold til 360 ?

 

Neida, alltid utviklerne sin feil. PS3 har uendelig med kraft. Det at 99% av alle spill ender opp bedre på 360 er bare tilfeldigheter og late utviklere.

Lenke til kommentar
Har ikke peiling, bare prøver å forstå :)

 

Ser alle skylder på EA.. men hva er det som gjør at spillene EA porter til ps3 er så dårlige ?

Blir porteringene til 360 mye bedre ? i tilfelle hvorfor ?

 

Er det ingenting i det Gabe sier om at PS3 er et helvete å porte spill til i forhold til 360 ?

x360 har en arkitektur som ligner på arkitekturen til en PC, PS3 har ikke det. Dermed kan man ganske lett porte et spill fra PC til x360, mens det kreves en del arbeid å sørge for last-distribusjon til SPE-kjernene til PS3en. Utviklerer velger da i steden for å benytte PPC-kjernen til PS3en, og ettersom den er svakere enn de tre kjernene til x360 får spillene en tendens til å hakke.

Lenke til kommentar
Har ikke peiling, bare prøver å forstå :)

 

Ser alle skylder på EA.. men hva er det som gjør at spillene EA porter til ps3 er så dårlige ?

Blir porteringene til 360 mye bedre ? i tilfelle hvorfor ?

 

Er det ingenting i det Gabe sier om at PS3 er et helvete å porte spill til i forhold til 360 ?

 

Neida, alltid utviklerne sin feil. PS3 har uendelig med kraft. Det at 99% av alle spill ender opp bedre på 360 er bare tilfeldigheter og late utviklere.

Ja, det handler om at utviklerne har problemer med å sette sette seg inn i ny arkitektur, og rett og slett gidder ikke bruke tid på å utnytte det som PS3 har. Konsollen har mye potensiale, og det må bare brukes tid på å forstå arkitekturen. Mange har klart det allerede, men EA er et prakteksempel på de drittungene som ikke orker, fordi de heller vil telle penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...