Gå til innhold

HL2: Orange Box (PS3) slaktes av 1UP


Penneknekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaja får smerte meg igjennom det som eventuelt er feil, får være sta som alltid, men ja Ea er noe jævla møkk, de tenker penger penger penger å ikke kvalitet.. hvis det blir for dårlig på ps3 får jeg kjøpe det til pc=)
Nei, nei og atter nei. Det er slike holdninger som gjør at EA får ture frem med opplegget sitt i kjent stil.

 

Ønsker ikke å trekke forhastede konklusjoner med tanke på at spillet enda ikke er ferdig, men det er ikke til å komme bort ifra at dette er akkurat det vi gamere har kritisert EA for i en årrekke. Dermed blir jeg straks litt mer kritisk når en slik artikkel dukker opp om EA, enn om det hadde vært et hvilket som helst annet selskap.

Lenke til kommentar
jaja får smerte meg igjennom det som eventuelt er feil, får være sta som alltid, men ja Ea er noe jævla møkk, de tenker penger penger penger å ikke kvalitet.. hvis det blir for dårlig på ps3 får jeg kjøpe det til pc=)
Nei, nei og atter nei. Det er slike holdninger som gjør at EA får ture frem med opplegget sitt i kjent stil.

Enig. Elendige konverteringer bør ikke premieres.

 

HL2 kjørte greit på Xbox 1! Her er det ingen unnskyldninger...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Er EA kjent for god porting da? Dog jeg synes det er forferdelig at de ikke gidder å gjøre en god jobb når spillet t.o.m kommer etter både PC og X360 versjonen. Oblivion skulle være beviset nok at med litt tid kan multiplatform spill se like godt ut på begge platformene, men da må utviklerne ta seg tid til porten.

 

Er litt smålei av denne trenden hvor multiplatform spill spyes ut uten å være kvalitets testet skikkelig.

Enig i det. Det er ikke lengre et spørsmål om det går på PS3. Det gjør det. CoD4 er ennå et eksempel. Assassin's Creed også (mulig det er visse forskjeller på AC, men jeg har ikke merket dem). Det er uhyggelig åpenbart penga som rår i EA.

Lenke til kommentar

Ser det er flere her som nevner Gabe Newells uttalelser om Playstation 3. Mannen arbeidet som kjent for Microsoft før han grunnla Valve, og det kan jo tenkes at han har et lojalitetsforhold til sin tidligere arbeidsgiver ennå. Men det blir spekulasjoner, selvsagt.

 

Newell kan uansett ikke lastes for denne floppen. Det er som sagt EA (Elektroniske Avfallsprodukter) som står for programmeringen av PS3-versjonen.

Lenke til kommentar
Newell kan uansett ikke lastes for denne floppen. Det er som sagt EA (Elektroniske Avfallsprodukter) som står for programmeringen av PS3-versjonen.

 

Men herlighet da mann! Så klart kan han lastes for floppen!

 

Men det er noe i det du sier angående lojalitet, selv om jeg tror det er lite trolig...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Ser det er flere her som nevner Gabe Newells uttalelser om Playstation 3. Mannen arbeidet som kjent for Microsoft før han grunnla Valve, og det kan jo tenkes at han har et lojalitetsforhold til sin tidligere arbeidsgiver ennå. Men det blir spekulasjoner, selvsagt.

 

Newell kan uansett ikke lastes for denne floppen. Det er som sagt EA (Elektroniske Avfallsprodukter) som står for programmeringen av PS3-versjonen.

 

Valve har ingen ting med portingen å gjøre, så å begynne med disse konspirasjons teoriene er ikke noe vits å komme med. Det er EA som står for portingen av spille, Valve er som jeg er kjent med i full sving med EP3.

 

Dessverre er EA et selskap som ikke gidder ta seg ordentlig tid for å kvalitetssikre innholdet de slipper og dessverre er dette en trend man ser fra mange store selskap som f.eks Ubisoft og. Red Steel f.eks kunne vært et OK spill om ikke de hadde rushet det så forferdelig.

Lenke til kommentar

Valve kan klandres på den måten de ga fra seg konverteringsjobben til et EA-team som ikke har kjennskap til Source, mens de gjorde X360-versjonen selv. Vil tippe at hadde det ikke vært for utgiveren her, så hadde det ikke blitt noen PS3-versjon i det hele tatt.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Fant en gammel, men veldig interessant artikkel hos Ars Technica som omhandler EAs fallende stjerne. Journalisten skriver blant annet:

 

What has caused EA's fall from grace? Having worked at the company a few years previously, I can say that the fault is not due to the programmers, artists, or testers, who were for the most part hard-working and competent employees. In fact, as people like ea_spouse found out, they often worked harder than their counterparts in other companies. Like the captain of a ship, it is the people at the top who should shoulder the responsibility for the decline of game quality. The reason for this is that management has been prioritizing marketing at the expense of everything else.

 

Les hele artikkelen

Lenke til kommentar

La oss alle gå ut i et massivt boikott mot EA intill ledelsen innser at de bare ødelegger spillene de er ansvarlige for...eller boikotte så ille at EA går konkurs slik at alle de flinke, hardtarbeidende folkene kan få bedre liv hos andre utviklere :sleep2: Tilsynelatende takket være ledelsen, har det ikke vært annet enn bæsj og oppast fra Elendige Arsenikkspill.

 

Som ren utgiver gjør de det sikkert greit nok, men ved utvikling går tydeligvis alt på tverke, riktignok med en skjelden perle. Men NFS:PS-demoen vil jeg helst omprogrammere med en diger øks...Og jeg har fremdeles til gode å spille et virkelig bra EA-utviklet spill siden NFS3:HP...

Lenke til kommentar
En ting jeg synes er VANVITTIG UPROFESJONELT av Gabe Newell er å kalle PS3 en drittkonsoll for, ja riktig, drite rett i den!

Helt enig med deg. Da jeg hørte han si det tenkte jeg "håper ingen PS3 eiere støtter produktene deres". Og da han rett etterpå nevnte at EA tar av seg portingen av PS3 versjonen tenkte jeg "ånei, dette lover ikke bra". Når jeg hadde rett innser jeg nå hvor forutsigbare enkelte ting er i denne bransjen.

Det er som sagt EA (Elektroniske Avfallsprodukter) som står for programmeringen av PS3-versjonen.

LOL den skal jeg huske ! haha

 

 

Til syvende og sist syntes jeg ikke Valve skulle gitt ut Orange Box til PS3 hvis de ikke har kapasitet til å gjøre det selv. Det forundrer meg om noen i det hele tatt kommer til å kjøpet dette spillet på PS3 nå.

 

I tillegg var jeg skeptisk til det fra begynnelsen av at de skulle gi ut HL2 på PS3. Det er jo allerede et gammelt spill, samme er Counter Strike osv, grafikken er jo heller ikke på par med andre FPS'er til konsollene nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...