Walts Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hei Siden ps3 da enda ikke har noe godt utvalg av RPG spill så tenkte jeg meg å kjøpe et til xbox 360. Står mellom 3 titler da som jeg kommer på kan være greie: - Mass effect - Blue Dragon - Eternal Sonata (denne er minst atraktiv da jeg vet denne kommer på ps3 på ny året) Det jeg ser hovedsaklig etter i et rpg spill er lengde på spillet, når jeg kjøper spill liker jeg at dem varer en stund. Er stor fan av Final fantasy, Grandia, star occean 3 og Rogue galaxy fra ps, men liker også f.eks kotor som Mass effect skal være likt. Nevn gjerne andre RPG spill som finnes som jeg ikke vet om, har foresten enchanted arms Har tenkt til å gå til innkjøp i dag da jeg har lyst til å spille noe i helgen. Endret 23. november 2007 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fra MetaCritic, som bør gi en grei pekepinn: Blue Dragon - 78/100 Eternal Sonata - 79/100 Mass Effect - 92/100 Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Uten at jeg har prøvd noen av dem vil jeg si Mass Effect. Får det selv i dag! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Lett. Kjøp Mass Effect. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 lett og lett ^^ hvor lenge kan jeg regne med mass effect ? og hvor lenge kan jeg regne med f.eks blue dragon varer ? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Blue Dragon: 15-20 Timer Mass Effect: 30 - 60 Timer ++ Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Blue Dragon: 15-20 TimerMass Effect: 30 - 60 Timer ++ oi så mye forskjell ja, da blir det vel mass effect da =) hva med eternal sonata ? glemte å legge ved det Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Eternal Sonata har jeg lite kunnskap til(testet demoen bare), men vil tro det ligger et sted mellom 20-25 timer. Mass Effect er et av de bedre rollespillene jeg har spilt. Final Fantasy er fortsatt på toppen, men Mass Effect har kapret andre plassen. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Eternal Sonata har jeg lite kunnskap til(testet demoen bare), men vil tro det ligger et sted mellom 20-25 timer. Mass Effect er et av de bedre rollespillene jeg har spilt. Final Fantasy er fortsatt på toppen, men Mass Effect har kapret andre plassen. ok takk for svar =) ferdig på jobb nå så rett til byen for å se om jeg finner no å kjøpe Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 ble vist ingen av dem, ble valkyrie profile 2 til ps2.. hehe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Som så mange andre har sagt... Mass Effect Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Som så mange andre har sagt... Mass Effect Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) At blue dragon er på 20 timer tviler jeg sterkt på ettersom det er hele 3 discer å spille gjennom (VG sa jo opp til 100 timer t.o.m.) Endret 23. november 2007 av Zic0 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Javel? Spilte gjennom det på en helg med en kamerat og tror vi brukte 18 timer ++ tror jeg. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 vel, du har vel oppdaget at blue dragon er japan inspirert eller rett og slett japan lagd. velg mass effect. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 vel, du har vel oppdaget at blue dragon er japan inspirert eller rett og slett japan lagd. velg mass effect. Hva har det med saken? Har du noe mot japan-inspirerte spill? Jeg hadde LETT valgt Blue Dragon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Saken er vel det at det ikke er alle som akkurat liker den Japanske stilen, og selv om du visste dette er det ikke sikkert andre visste dette. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ble vist ingen av dem, ble valkyrie profile 2 til ps2.. hehe Da vet du ikke hva du har gått glipp av. Synd du fortsatt satset på din PlayStation 2, da Mass Effect ville gitt din Xbox 360 så mye verdi. Birger Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ville valgt Mass Effect, men Blue Dragon er det lengste av dem. Mass Effect er ikke så stort som mange tror, men spillet gjør en god jobb med å få deg til å tro at det er enormt. Eternal Sonata, er veldig pent, men er LITT for sært for meg. Skaffer det kanskje når det kommer til PS3 i utvidet versjon. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Saken er vel det at det ikke er alle som akkurat liker den Japanske stilen, og selv om du visste dette er det ikke sikkert andre visste dette. Jo men han som stiller spørsmålet er jo fan av final fantasy som også er JRPG da, så det er nærliggende å tro at han ikke har noe hat-forhold til Japanske RPGs, snarere tvert imot. Er fan av FF-serien selv. Vil ikke gi noen råd da jeg ikke har testet Mass Effect eller Eternal Sonata enda. Men Blue Dragon ble for "sukkersøtt" for meg - særlig stemmene, men også grafikken. Reviews, samt svarene i denne tråden, tyder jo på at valget er ganske enkelt da: Mass Effect! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå