Gå til innhold

Hjelp til Valg av nytt RPG spill til Xbox 360

Walts

Anbefalte innlegg

Hei

Siden ps3 da enda ikke har noe godt utvalg av RPG spill så tenkte jeg meg å kjøpe et til xbox 360.

Står mellom 3 titler da som jeg kommer på kan være greie:

- Mass effect

- Blue Dragon

- Eternal Sonata (denne er minst atraktiv da jeg vet denne kommer på ps3 på ny året)

Det jeg ser hovedsaklig etter i et rpg spill er lengde på spillet, når jeg kjøper spill liker jeg at dem varer en stund.

Er stor fan av Final fantasy, Grandia, star occean 3 og Rogue galaxy fra ps, men liker også f.eks kotor som Mass effect skal være likt.

Nevn gjerne andre RPG spill som finnes som jeg ikke vet om, har foresten enchanted arms

Har tenkt til å gå til innkjøp i dag da jeg har lyst til å spille noe i helgen.

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eternal Sonata har jeg lite kunnskap til(testet demoen bare), men vil tro det ligger et sted mellom 20-25 timer.

Mass Effect er et av de bedre rollespillene jeg har spilt. Final Fantasy er fortsatt på toppen, men Mass Effect har kapret andre plassen.

ok takk for svar =) ferdig på jobb nå så rett til byen for å se om jeg finner no å kjøpe :)

Lenke til kommentar
Saken er vel det at det ikke er alle som akkurat liker den Japanske stilen, og selv om du visste dette er det ikke sikkert andre visste dette.

Jo men han som stiller spørsmålet er jo fan av final fantasy som også er JRPG da, så det er nærliggende å tro at han ikke har noe hat-forhold til Japanske RPGs, snarere tvert imot.

Er fan av FF-serien selv. Vil ikke gi noen råd da jeg ikke har testet Mass Effect eller Eternal Sonata enda. Men Blue Dragon ble for "sukkersøtt" for meg - særlig stemmene, men også grafikken.

Reviews, samt svarene i denne tråden, tyder jo på at valget er ganske enkelt da: Mass Effect!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...