Mazeking Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) For en del år siden kjøpte en kompis av meg en stiv musematte/musebrett med buede kanter under som var beregnet for å sette på låret for å bruke ved sofasurfing. Er det forsatt mulig å få tak i slike musematter? Hvem selger i så fåll det? Endret 23. november 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg kjenner ikke til de du snakker om, men et alternativ kan jo være slike små sofapulter som har en zacco-sekkpute under. Tror bokhandlene selger slike, men de koster nesten 300 tror jeg. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Fant noe på denne siden her . Den han kompisen min hadde så litt mer lekkert og diskre ut en dette. "krummingen" til låret var mye mindre og diskre. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Et lite tips er at lasermus stort sett kan brukes på alle overflater, da er det en smal sak å ha keyboardet liggende på tvers av låret. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 De lårmusemattene så relativt lite ergonomisk riktig ut ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå