Old Salt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei Er den noen som har annet en standard kjøling på dette skjermkortet? Spør pga støy fra pc det er nå kun skjermkort vifta som støyer,hadde tenkt på luftkjøling med stillere vifte om mulig,alternativt vannkjøling av cpu\nb\ og skjermkort. Takk for svar. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 finnes flere custom kjølere til dette kortet, samt vann kjøling..... mitt gammle 6600GT støyet også noe horibelt, og ble hver 3-4 mnd ekstremt varmt. Løsning: skru ut kortet, skru av deksel til kjøleribben på toppen og tørk støv. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Thermalrigth HR-03 Rev A passer garantert. Og faar masse positiv omtale! Har akkuart montert selv EDIT - bruker 92mm vifte eller passivt om du vil... Endret 23. november 2007 av maypenray Lenke til kommentar
Old Salt Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 finnes flere custom kjølere til dette kortet, samt vann kjøling..... mitt gammle 6600GT støyet også noe horibelt, og ble hver 3-4 mnd ekstremt varmt. Løsning: skru ut kortet, skru av deksel til kjøleribben på toppen og tørk støv. Hei Kjenner meg igjen her hadde 2 6800gt i sli,fikk problemer med begge grunnet for høy temp,begge var gjengrodd av støv\skit,virket bra igjen etter støvsuging. Men for en lyd ,regne jetmotor på full guffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå