Bjesse Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Noen som har tips om gode vesker til digitale SLR kamera? Eksempelvis Olympus E-serien. Er Lowe Pro et godt merke? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kjøp originalveske til kamera. Lowe Pro oppfatter jeg som en større veske for kamera med utstyr. Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har selv et par Lowepro vesker og er godt fornøyd (både med kvalitet og funksjon), men så har jeg ofte med litt ekstra utstyr som ekstra batterier, etc. da er det jo kjekt med litt ekstra plass. Er du ute etter veske som bare beskytter selve kameraet bør du nok velge originalt. Olympus har jo en fin skinnveske som passer SLR modellene. Lenke til kommentar
Larsk Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg hadde tenkt å kjøpe denne: http://207.188.74.151/pages/series/dres/dres25.html Den skal passe som "hånd i hanske" til mitt kamera. Butikken hadde ikke den på lager, så jeg kjøpte størrelsen over, denne: http://207.188.74.151/pages/series/dres/dres30aw.html og det er jeg nå virkelig fornøyd med. Vesken er marginalt større, og jeg har plass til 2 ekstra sett batterier, xd-kort-holder og litt småtteri. Kjempekjekt. Får plass til mobiltelefonen også, så vidt.... Tror jeg raskt hadde funnet ut at den andre, og litt mindre modellen, hadde vært for liten (ikke plass til noe ekstra batterier osv) Lenke til kommentar
2roll Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 skarsk: Lowe har mange modeller, fra små vesker til store bager og sekker. Har selv hatt et par beredskapsvesker fra Lowe i nærmere 5 år nå. De er godt sydd og rimelig vannavstøtende. Billige var de også. Dersom du skal ha en beskyttelse som er så liten som mulig, så er ofte originalt bedre. Men dersom man vil ha litt støtbeskyttelse og plass til et par filmer, så er en liten beredskapsveske tingen. Det finnes sikkert bedre dingser på markedet, men i nedre del av segmentet så hadde jeg gått for Lowe. De har mange års erfaring, og har et ok rykte. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Husk at hvis du kjøper ei veske som passer "hånd i hanske", så vil den ikke lenger være stor nok hvis du f.eks. har tenkt å la en adapter og et UV-filter stå montert på kameraet alltid... Kjedelig å måtte ta det av hver gang du skal ha kameraet inn i veska! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå