enema Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Synkroniserte iPoden igår kveld, og på t-banen idag skulle jeg spille litt musikk. Leter frem til sangen, en av de jeg hadde lagt til igår kveld, og iPoden rett og slett frøs der og da, med dette skjermbildet og ingen lyd kom ut heller. Slik har den vært siden, og det hjelper ikke å bruke noen knapper. Jeg får heller ingen reaksjon av å koble den til PC-en eller laderen. Er det noe jeg kan gjøre? Blir takknemlig for løsningsorienterte svar. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har du prøve å re-sette den? Du gjør det vell slik om jeg ikke tar helt feil: Ta på HOLD-funskjonen Ta den av igjen Hold inne Menu og den runde knappen i midten nede samtidig Vent til en Apple logo vises midt på skjermen Så skal det vell være opp å gå igjen Lenke til kommentar
_-TMD-_ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Du kan prøve med å gjøre følgende: Hold nede "meny" knappen + den "enter" knappen i midten samtidig.. Dette skal resette iPoden, men uten å fjerne innholdet. EDIT: Opps litt for sen Endret 23. november 2007 av _-TMD-_ Lenke til kommentar
enema Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 iPoden brente visst av litt batteri på å fryse slik. For litt siden (før jeg rakk å lese svarene deres) ble skjermen sort, så jeg koblet den til og nå spiller den igjen. Merkelig hendelse, egentlig. Avventer oppladning for å se om batteriet fungerer normalt. Tusen takk for kjappe svar! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Flyttes til Bærbart (MP3-spillere, CD-spillere osv). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bare la betteriet gå ut... skjedde med kammeraten min sin Nano også (den nyeste) Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Bare la betteriet gå ut... skjedde med kammeraten min sin Nano også (den nyeste) ...Eller bare gjøre som alle andre har sagt før deg og holde inne menu og midtknappen i 5 sekunder og kunne bruke iPoden igjen med en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå