Joachim_F Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Playlogic har sikret seg utgivelsesrettighetene til Aggression: Reign over Europe, hvor du får forandre historiens gang. Les mer Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Dette kan bli interessant, spesielt om de strategiske elementene og diplomatiet blir gode. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Utviklerne lover blant annet fullstendig ødeleggbare omgivelser og avansert fysikk. Føler dette alltid blir lovet, men aldri skjer. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg håper også at ikke all fokusen havner på ødleggbare omgivelser og god fysikk. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Utviklerne lover blant annet fullstendig ødeleggbare omgivelser og avansert fysikk. Føler dette alltid blir lovet, men aldri skjer. Planla å si det samme Spillet høres interresant ut. Får håpe det blir bra Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Dette er akkurat det jeg har ventet på . Har suttet å spilt Medieval 2 Total War og tenkt hvor digg det hadde vært å ha et slikt spill bare at handlingen var satt til 1900-tallet. EDIT: Noen som vet når dette spillet kommer ut. Gleder meg noe sinnsykt. Skal jo kjøpe ny PC snart også . Endret 25. november 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg