viksve Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Hallo alle Jeg trenger et repairkit til skummet rundt basserne på disse høytalerne. Noen som har noen ide om hvor jeg kan skaffe noe slikt? Mye av dette til LX44 på Ebay, men det er vanskelig å få det sendt over dammen, pga limet faktisk..heia 9/11, terror og alt det der :-( Link til hva jeg ønsker: Ebay LX-44 repair kit WooferRepair LX-44 Endret 23. november 2007 av viksve Lenke til kommentar
epifant Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hør med Lydrommet (tlf. 23 23 28 00) om de kan skaffe, eller vet om noen som kan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+87163768 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hei.. rimelig sikker på at jeg kan hjelpe deg. kontakt meg på email. Mvh Roy Lenke til kommentar
rugro Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei! Skumringene på mine LX-44 tok nettopp kvelden etter 19 år. Kan du tipse meg om hvordan jeg kan få tak i kit? R. hei.. rimelig sikker på at jeg kan hjelpe deg. kontakt meg på email. Mvh Roy Lenke til kommentar
rugro Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei! Jeg fant på Ebay, bestilte og fikk det sendt til Norge fra Speaker World. Funket helt fint. Kostet 182 kroner. Og reparasjonen gikk også fint. Masete å skrape vekk gammel skumgummi... R. Hallo alle Jeg trenger et repairkit til skummet rundt basserne på disse høytalerne. Noen som har noen ide om hvor jeg kan skaffe noe slikt? Mye av dette til LX44 på Ebay, men det er vanskelig å få det sendt over dammen, pga limet faktisk..heia 9/11, terror og alt det der :-( Link til hva jeg ønsker: Ebay LX-44 repair kit WooferRepair LX-44 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå