Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med å komme under sex

Gjest flautsexproblem :$

Anbefalte innlegg

Gjest flautsexproblem :$

Ja som tittelen sier, så kan jeg drive på i timesvis uten å greie å komme... og sist syns dama jeg hadde sex med at d var litt kjedelig, for hu ble veldig tent av at gutter kommer på magen hennes...

Uansett, så har d seg sånn, jeg blir drit fort kåt... og kan være d etter å ha kommet 4-5 ganger på rad...

Jeg runker også en del, men selv når jeg ikke gjør d sliter jeg også...

men å komme når jeg er alene går fint...

Hva kan grunnen være?

Har lest at gutter som regel tar med seg uvanen med å komme fort fra å runke selv til de har sex...

Det er slitsomt å drive på i timesvis... :dontgetit:

Noen tips?

Kan d være fordi jeg ikke føler meg trygg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest tidligere tips på dette om at hvis du er hardhent på egenehånd så kan dette føre til litt nedsatt følsomhet ved sex.

Også kan du jo prøvde å droppe selvbetjeningen litt og spare deg til de store anledninger, burde hjelpe å ha "spart" i noen dager.

Også mulig å prøve ulike stillinger, dette er noe mange merker forskjell på.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

sist gang hadde jeg ei som var rå fin... hadde vært kåt hele kvelden og natta... hadde ikke runka på over ei uke... uansett drev vi på i nesten 2 timer, da måtte vi stå opp... for begge måtte på jobb =/

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter
Kan d være fordi jeg ikke føler meg trygg?

Det skal du ikke se bort i fra. Hvorfor er du ikke trygg?

Hvorfor vet jeg ikke helt, men jeg er ikke noe glad i kroppen min sånn i utganspunktet, så er først litt redd for å kle av meg, også har jeg hatt få igjenom tia så jeg har litt angst for at jeg er en klosmajor i senga...

jeg har til tider fått høre at jeg er den beste de har hatt i senga, men d er jo ganske greit å høre... og d er noen som har prøvd seg på mange forhold, eller de som har hatt få men lange forhold...

og jeg sliter også med at jeg konstant er kåt :p jeg vet ikke hva som gjør d til, men er nok at ei pen dame kikker til bake på meg... og d kan bli litt flaut av og til når ei pen ei sitter i fanget... da må jeg tenke hardt på andre ting for at d skal gå fint :p

Jeg blir litt flau over at jeg ikke greier å komme når vi har drevet på lenge, og jeg vet ikke om hu syns d er så morsomt heller. Hu får kanskje dårlig selvbilde eller noe... for hu kan jo starte å tenke at d er pågrunn av henne at jeg ikke greier å komme....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...