phax Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) arg, ser quotingen ble glemt.. Jeg tenkte på dette utsagnet og 1x 3 ferrad hybrid kondensator fra icebreaker. kondensator er det siste man skal tenke på, og takk for spydighetene phax. Er ingenting som får folk til å føle seg velkommen som spydigheter. Vel du skjønner vel hvorfor jeg blir litt spydig når en stakkar kommer og spørr etter en ok cd-spiller med usb, og folk begynner snakke om dB drag og ekstra batterier. Men at du glemte quote er en ærlig feil, så bare se bort fra spydighetene mine. Endret 29. november 2007 av phax Lenke til kommentar
Defus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Mente også å huske at jeg ga han råd på ny spiller også helt i begynnelsen *spydigheter glemt for lenge siden* Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Mye her som jeg ikke skjønner en bær av Men anywho, fikk kjøpt meg en stereo på torsdag. kosta meg ikke så mye heller 1500,- fikk 40% avslag Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 ... kosta meg ikke så mye heller 1500,- fikk 40% avslag Betalte du 1500, eller fikk du 40% avslag på de 1500, og betalte 900? For hvis du betalte 1500, så tør jeg påstå at det var en dårlig deal.. Sony CDX-GT414U kr. 1163,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå