larbjov Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg lurte på om det er mulig å bytte ut en bærbar PCs skjermkort. Jeg har aldri hatt en bærbar (og kan derfor veldig lite om bærbare PCer) Lurer på å skaffe meg en, men gidder ikke kaste bort penger på en bærbar dersom det ikke er mulig å oppgradere den senere. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Ja det skal være mulig på mange bærbare. Forutsetningen er at det er et eget grafikkkort, og ikke integrert i skjermkortet.. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Om det er fysisk mulig? Ja, i de tilfeller der skjermkortet ikke er integrert. Men i de aller fleste tilfeller vil det ikke la seg gjøre. Jeg har faktisk aldri vært borte i en laptop der du kan bytte skjermkortet. Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Tror det er mulig å bytte skjermkort på dell sine kraftigste bærbare, en bekjent fikk ihvertfall byttet fra gf2go og til radeon Lenke til kommentar
Smurfi82 Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Tror ikke det går med andre merker, men DELL INSPIRON 8200 går det ialle fall, der har du grafikk moduler som er løse Lenke til kommentar
Krogstie Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Hei. Jeg har en inspiron 8000, er det noen som vet om det er mulig å bytte skjermkort på den? og i såfall hvor det er mulig å kjøpe det? s Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2003 Kontakt Dell. Er ikke værre enn det. Tipper det er en jobb du ikke kan gjøre selv, og et slikt bærbart kort vil nok være ganske dyrt. Lenke til kommentar
Smurfi82 Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 på inspiron 8200 er det en veldig enkelt... ligger til og med bildeguide på nettet.... Har en Geforce 440 G0 64mb ram modul jeg skal kvitt meg med... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har skrudd opp min Inspiron 8200 med Radeon M9, og der var det ikke integrert :smile: . Det tøffeste med maskinen er likevel CPU kjøleren: http://images.anandtech.com/reviews/system...eat_top_big.jpg Den er så liten og fin :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå