Etern1tyy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 starcraft? det er jo samle ressurser og så lage units å drepe fienden men men... Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Star Wars: Empire at War med Forces of Corruption tilleggspakken. Knallbra spill. Du har en modus som kalles Galactic Conquest hvor du står overfor et kart over galaksen. Da er poenget og ta kontroll over alle solsystemene og for og gjøre det så må du både angripe i verdensrommet med skip rundt planetene og så sende bakkestyrkene dine ned på overflaten for og ta planeten (hvis systemet har en bebyggelig planet da). Det finnes også en Campaign modus hvor du tar del i historiene og så har du Skirmish som jeg tenker sier nok. Men Galactic Conquest er virkelig der hvor hele tyngden ligger. Det finnes flere mods som er virkelig gode også. En jeg ville anbefale er zErOx FOC Addon. Til den behøver du både hovedspillet og tilleggspakken. Tror ikke de er så dyre lenger. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 I tillegg til det som allerede er nevnt, vil jeg på det sterkese anbefale Sword Of the Stars, og da gjerne med tilleggspaken Born of Blood. Laget av en del av de samme folkene som laget Homeworld. Det har rundebasert strategisk spill (en svært forenklet utgave av f eks GalCiv), mens det har sanntidsbasert taktiske kampsekvenser (Homeworld-lignende kamper). Selv om det strategiske området er svært forenklet i forhold til f eks GalCiv og SEV/SEIV, så er det et utrolig bra spill. Du kan se nærmere på det på http://solforce.swordofthestars.com, og det kan kjøpes på nett via gamersgate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå