Gå til innhold

Support i Asker / Oslo?

Anbefalte innlegg

Jeg drifter en bedrift i Bergen, som har et par hjemmekontor brukere i Oslo og Asker. De sliter med VPN og terminal server tilkobling, så jeg trenger noen personer som kan dra ut til brukerne og feilsøke dette. Siden jeg selv sitter i Bergen og kunnskapsnivået til brukerne er på nivået helt grønn, må jeg ha noen fra området som kan se på dette.

Noen som har forslag til bedrifter som tar slike oppdrag i Oslo området?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner sikkert bøttevis med selskaper som kan ta på seg slike småoppdrag (*host* signatur *host*). Jeg trodde faktisk ikke Ementor og Umoe tok på seg slike filleoppdrag :)

Forresten, dårlig gjort at IT-Synergi å ha en lurelenke med priser på hjemmesiden for så bare å opplyse om at de er lavest mulig :p

Lenke til kommentar
Det er ofte et image de større leverandørene sliter med.

Sannheten er at det er SMB også vi lever av. Norge er for lite til å utelukkende ha de store som levebrød. Og de store er ikke særlig 'lojale' kunder heller med dagens regler for offentlige innkjøp.

Joa, det forstod jeg, men jeg oppfatter dette som et enkeltoppdrag. Det trodde jeg ikke disse firmaene i første rekke var interessert i.
Lenke til kommentar

Dette høres jo veldig bra ut :)

Det er bare snakk om 2 brukere i Oslo området pr i dag, men det kan jo bli flere.

Har spesiellt problem med en bruker som skal inn på en terminal server, hun blir kastet ut hvert 3-4 minutt.

Siden dama er ekstremt grønn og lite fornøyd med data generelt, er det nesten umulig å feilsøke over nettet og på tlf.

Hun sitter selvfølgelig på trådløst, og jeg mistenker at det er dette som gjør det ustabilt. Å prøve å få dama til å plugge i en kabel istedenfor trådløst for å eliminere dette, er en umulig oppgave, med mindre noen drar ut og gjør dette for hun.

Nå er jo dette et enkelt oppdrag, men jeg kunne jo trengt en person som kan reise ut når det er behov for det. Har nettopp begynt med denne jobben, så aner ikke hva min forgjenger drev med, sannsynligvis måtte alle Oslo brukerne reise til Bergen for å få fikset ting som ikke kunne fikses over nettet :p

Takker for interessen, alle som er interessert: send meg en PM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...