Joachim_F Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er du ikke overbevist av omtalene? Nå kan du teste om Half-Life 2: Episode Two virkelig er så bra som vi sier. Les mer Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Prøvde demoen tidligere i dag. Den er altfor kort til å kunne gi noe særlig inntrykk av hva du får i The Orange Box. Du starter i begynnelsen av Episode Two, også slutter det av idet du kommer til det området hvor Alyx blir angrepet (de som har spilt hele vet hva jeg snakker om). Rundt 10 minutter med spilletid. Knapt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det oser likevel av kvalitet og jeg fikk et veldig godt inntrykk av Episode to på den kort tida når jeg spilte igjennom Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har en slags fobi mot å spille spill som jeg ikke har spilt originalen av. ALtså slik som Half Life 2 (jeg har ikke spilt eneren). Jeg kan spille Assassin's Creed, men ikke Halo 3, for jeg har ikke spilt Halo eller Halo 2. ARGH! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Alllt for kort demo, og det burde ikek vært en demo av Episode 2. Men heller en demo av Half LIfe 2. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 En demo av en episode? Episoden i seg selv er kort, blir ikke demoen EKSTREMT kort da? "Oh Gordon, you made it. Now to find out what happens next, please buy the game". Woho for en demo det må være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg