Caroline_22 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Prøvde å formatere PC-en igår: fikk 4 valg når jeg satt inn windows CD-en før jeg startet PC-en 1. reboot to windows xp 2. recover windows xp to first partition only 3. recover windows xp to entire hc 4. recover windows xp to entire hd with 2 partition Valgte nr 2, men midt i formateringen frøs PC-en seg. Jeg ble nødt til å skru av, idag prøvde prøvde jeg å velge nr 2 igjen. Da fikk jeg følgende beskjed: Error #1822 Error: No partitions selected. Prøvde alle alternativene, men får samme svar. Det er en Asus A6 bærbarpc, med windows xp home edition Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Prøvde å formatere PC-en igår: fikk 4 valg når jeg satt inn windows CD-en før jeg startet PC-en1. reboot to windows xp 2. recover windows xp to first partition only 3. recover windows xp to entire hc 4. recover windows xp to entire hd with 2 partition Valgte nr 2, men midt i formateringen frøs PC-en seg. Jeg ble nødt til å skru av, idag prøvde prøvde jeg å velge nr 2 igjen. Da fikk jeg følgende beskjed: Error #1822 Error: No partitions selected. Prøvde alle alternativene, men får samme svar. Det er en Asus A6 bærbarpc, med windows xp home edition Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Gjorde du dette under Windows eller gjorde du dette ved å boote på windows cd? Har du noen viktige dokumenter på PC-en som du vil ta vare på? Hvor mange hdd(partisjoner) viser i windows? Endret 23. november 2007 av Adda Lenke til kommentar
Caroline_22 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hei, takk for svar Jeg har allerede lagt over de dokumentene jeg trengte. Tror jeg boota, startet i hvertfall PC-en med cden i og trykket f9 før jeg var inne i windows. Før jeg formaterte hadde jeg en C og en D stasjon Akkurat nå kommer jeg ikke inn til windows heller, var under formateringen PC-en frøs seg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Vær klar over at det ikke er en Windows CD du har. Windows CD har ikke slike menyer. Det du har er en recovery CD fra leverandøren (Asus). Teknisk sett har dette ikke noe med 'formatering' å gjøre. Recovery består i å legge inn et image fra en skjult partisjon. Lenke til kommentar
Caroline_22 Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Okayyy, takk for hjelpen. ZZZZZZZZ, må jeg ringe de å sende den inn da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå