Roberto Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg lurte på om vi kunne få et XML forum? Jeg mener, vi har et om TCL (noe jeg ikke visste hva var engang) så hvorfor har vi ikke et om XML? XML er jo ganske populært og er jo et ganske viktig verktøy! Håper noen er enig i dette.... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hvis dette er ønskelig vil vi såklart sette opp dette. Er det flere som ønsker dette? ønsker ikke å sette opp noe som ikke blir brukt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 min stemme _for_ er herved innlevert... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 evt er det mulig å opprette et database forum som omhandler blant annet SQL og XML ettersom begge disse alene ikke er så veldig brede emner. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Hvor ble det av pollen? :o Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg tror vi har nok med å drifte dette forumet her. Det blir nok litt for mye å gape over xml også. Vi får ta denne diskusjonen internt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå