Gå til innhold

XP/Roxio versus WinOnCD

thunea

Anbefalte innlegg

Etter å ha fornyet min gamle AMD 333 med AMD 1700 bestemte jeg meg for å installere Windows XP.

Et utmerket Chieftech kabinett ferdigbygget med komponenter av Pc-utstyr. For meg gjensto bare å sette inn mitt eget skjermkort og cd-brenner og gå i gang med installering av OS og software. Jeg bestemte meg for å kjøpe Windows XP levert med maskinen. Inn med det – nei så greit det gikk. Inn med annen software – hoho så greit det går. Så når jeg skal begynne å bruke maskinen skaper brennerprogrammet mitt, det utmerkede WinOnCd 3.7 konflikter med XP/Roxios integrerte brennerdrittprogram. Etter diverse Nettetteforskning og support lærte jeg at Roxio har kjøpt CeQuadrat og da var løsningen å kjøpe ny software som koster mer enn en ny retail cd-brenner. Men min gamle Sony 8x4x32 med WinOnCd 3.7 har vært trofast i en datagenerasjon og den vil jeg helst bruke men det går ikke med XP. Monopolkampen til datagigantane ser ut til å tvinge meg til å gå tilbake til W98 eller dual OS eller bruke software jeg ikke har lisens til. Kan noen kommentere mine problemer eller hjelpe til med cd-brenner software ? Slik som det er har ikke jeg noen samvittighetsproblemer med å bruke WinOnCD 5.0 uten lisens. I 2002 brente jeg ca. 20 cder. De aller fleste oppgavene var multisession back-up med WinOnCD 3.7 Takk til de som giddet å lese om dataproblemene til thunea

:grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...