medlem-68510 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 http://www.webdevout.net/articles/beware-of-xhtml Jeg holder meg til 4.01 strict. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Siden har fått en stor forbedring ser jeg. Det er fortsatt mye igjen, men føler at du er på rett spor. Virker som om siden er forskøvet litt langt ned? Og den gule bakgrunnen på "Navigator" er ulik de to andre. Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du har lagt ut en ny versjon av siden. Det første som slår meg når jeg titter på denne er gult. Det andre som slår meg er at teksten er for liten. Jeg må anstrenge meg for å flytte fokus rundt på siden, da det gule blir for distraherende for meg. Negativt Du benytter hyppig pre-elementer, tabell til layout, i tide og utidedu benytter, og br-elementer. Kilden validerer ikke på http://validator.w3.org/ Positivt Du benytter entiter fremfor æøå! Du har også benytter ett span element og css for ren visuell formatering, slettes ikke værst. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det som slår meg, er at dette lignet en template.. Er denne siden egenlaget? Eller funnet på nett? Lenke til kommentar
Kjetl0vb Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Hei igjen, det er nok dessverre en temp det der, ikke jeg som har satt den opp en gang, nekter og bruke temp. Men tenkte kanskje jeg kunne titte litt i koden på den for og få litt tips.. Lenke til kommentar
Shivaspace92 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Annen farge på siden oransje? blir en kjedelig side du fiks farge xD Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Annen farge på siden oransje? blir en kjedelig side du fiks farge xD Hva du nå enn mente med det. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Annen farge på siden oransje? blir en kjedelig side du fiks farge xD Hva du nå enn mente med det. Haha :!: Endret 28. november 2007 av Inf3rn090 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Måten soldaten brekker ut av siden på skaper en utrolig dybde, du som har laget denne? Lenke til kommentar
pedervl Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Måten soldaten brekker ut av siden på skaper en utrolig dybde, du som har laget denne? Soldaten er nok hentet fra artwork til Counter-Strike Source. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 -_- care, måten den var satt inn på gav siden en veldig bra dybde. You got a design-eye, for the straight-guy. Lenke til kommentar
pedervl Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) -_- care, måten den var satt inn på gav siden en veldig bra dybde. You got a design-eye, for the straight-guy. Utsagnet mitt var ikke ment å være negativt mot trådstarter, men som svar på spørsmålet ditt. Jeg er enig i at mannen passer inn på siden og trekker oppmerksomhet, bare så det er sagt. Edit: leif. Endret 8. desember 2007 av pedervl Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Om han ikke har laget grafikken som gjør at siden "hakkes opp", så feilvurderte jeg kunnskapsnivået til trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå