Nervetattoo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Få et raskt overblikk over ukens premièrefilmer på kino. Les mer Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bra tiltak, kudos Ja ikke sant? Vi tenker å teste denne serien en periode nå og se på responsen nå. Lett for leseren å få det umiddelbare overblikket, også kan han eller hun derfra blinke seg ut de filmene og anmeldelsene som så spennende ut. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Oi,her er det ivhertfall tre filmer jeg vil se(Air Guitar Nation, Beowulf,American Gangster). Flott med en sånn oversikt. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Meget bra tiltak må jeg si, gjør det enkelt og greit å finne informasjon om kinofilmer med linker til både anmeldelse og trailer. Vurderer både Beowulf og American Gangster den kommende uken. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Oi,her er det ivhertfall tre filmer jeg vil se(Air Guitar Nation, Beowulf,American Gangster).Flott med en sånn oversikt. Meget bra tiltak må jeg si, gjør det enkelt og greit å finne informasjon om kinofilmer med linker til både anmeldelse og trailer.Flott, takk Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dette kan bli eit flott supplement til "Helgens anbefalninger". Kjem nok til å halde eit auge med desse artiklane framover. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Einig med dei andre, eit godt tiltak. Enklare å få oversikt over kinoer og gode artikklar om dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg