Gjest Guest_gjest_* Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Var for første gang og testet meg for forskjellig kjønnssykdommer for ikke så lenge siden. Fikk først ikke noe tilbakemelding så regnet med alt var bra. men så ringte de og sa at jeg hadde ikke noe utslag på noe som helst, men hivprøven var ikke helt som de ville det så jeg måtte ta en ny prøve om noen uker. Hun sa det ikke var noe å bekymre seg for, var ikke noe positivt utslag, de bare var ikke fornøyd med prøven. Hva betyr det egentlig? trenger jeg å bekymre meg? risky for meg å ha sex med andre? Noen som har fått en sånn respons før? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bra at du tester deg. Jeg mener du bør avstå fra sexen til de kommer tilbake til deg og sier at du er frisk for alt, uansett hvilken sykdom de vil teste deg igjen for. Jeg kan dessverre ikke svare deg på det er vanlig å bli kalt inn igjen. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Var for første gang og testet meg for forskjellig kjønnssykdommer for ikke så lenge siden. Fikk først ikke noe tilbakemelding så regnet med alt var bra. men så ringte de og sa at jeg hadde ikke noe utslag på noe som helst, men hivprøven var ikke helt som de ville det så jeg måtte ta en ny prøve om noen uker. Hun sa det ikke var noe å bekymre seg for, var ikke noe positivt utslag, de bare var ikke fornøyd med prøven. Hva betyr det egentlig? trenger jeg å bekymre meg? risky for meg å ha sex med andre? Noen som har fått en sånn respons før? Det kan bety at laboratoriet har "ødelagt" prøven din på en måte - slik at de ikke kunne avlese noe "entydig" resultat på den. De har gitt beskjed om at det ikke var positivt utslag, så hadde ikke jeg bekymret meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå