Breiker Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) I går gikk jeg til innkjøp av en ny xbox 360 med HDMI. Noen kaller den zaphire, andre pro. Vel. Gikk hjem for å koble opp saken og dyttet først inn hdmi mellom xbox og Sony 40w2000. Så var det lyd da. Hvordan i h..... skal jeg få koblet xboxn til forsterkern via optisk? Det er for trangt mellom hdmi og "hd komponent" til å få inn begge. Må jeg virkelig kjøre lyd igjennom tv'n? Dette virker jo helt borti natta. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Endret 23. november 2007 av Breiker Lenke til kommentar
Beretta666 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Dette gjorde jeg funker perfekt: http://www.chadledford.com/?p=50 Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 bra å se at andre også har dette problemet. Skal teste det når jeg kommer hjem fra jobb. Takker Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) teksten er vel dette, ta av plast deksellet på ledningen som var med pakken, da vil begge passe attmed hverandre. PS: innmaten er dekket av ett mindre, metall deksel så ikke vær redd for at den skal bli skadet med det første Endret 23. november 2007 av Ghaundan Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Dette funket utmerket. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå