tjuddi Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 hei noen som har prøvd msi fuzzy logic 3 eller som vet hvor vi kan laste det ned? Lenke til kommentar
TheCh0sen Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 har du ett msi hk følger det med. Jeg har prøvd det men det ble bare leifer hele veien. Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 fikk med en cd fra msi men jeg finner ikke noe der hva ser jeg etter? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Fuzzy Logic ligger på en av CDene som var med fra MSI, men om du vil ha den siste versjonen kan du går hit: http://www.msi.com.tw/support/techexpress/...tech/fuzzy3.htm -P- Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Jeg vil ikke anbefale å bruke Fuzzy Logic til å stille FSB. Hvis jeg øker mere enn 5 Mhz, uten resart, krasjer maskinen. BIOS overklokking er nok uansett best. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Fuzzy Logic funger bare med Win95/98/ME.. Funger IKKE med Win2K og WinXP. Vist du har Win2K eller WinXP så vil du ikke se Fuzzy Logic med autorun...Vist du høyreklikker på cd platen og går inn på utforsker så vil du finne den der [ Denne Melding var redigert av: Gega på 2002-01-07 00:59 ] Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 takk for svarene har jo win2k(lurer på å installere et andre operativsystem)anbefalinger?? Lenke til kommentar
thoering Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 tjuddi: ser at det i signaturen din står raid 2 + 0 hva er RAID 2 ?? vet at raid 0 = striping og raid 1 = mirroring hva er raid 2 ? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 tror att raid 2 er både striping og speiling med 4 disker? Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 tja har to ibm i raid0 stripe når jeg booter kommer menyen til fasttrak opp og der står det id(array)1* (mode) 2+0 stripe. er ellers rimelig fersk gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå