troondd Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) . Endret 27. desember 2009 av troondd Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 De to første settene ville ikke jeg gått for. De er gamle, rett og slett. Wave har jeg ikke prøvd selv, men har hørt veldig mye bra om det. MX3200 har jeg foran meg her nå, og det er et knalltastatur. Behagelig å skrive på, snerten skjerm med klokke, og et passe antall hurtigtaster. Eneste minusene er at det er fort gjort å komme borti zoom-glidebryteren på venstresiden, og at tastefeltet over piltastene (delete, home, end etc.) er av nyoppsettet. MX5000 har jeg heller ikke prøvd, men det skal være ganske likt som MX3200. Litt annen skjerm (lite viktig uansett), og annet oppsett på hurtigtastene. Skal du bruke den medfølgende musen, eller er det kun tastaturet du er ute etter? Musen som følger med MX3200-settet er herlig. MX610 tror jeg den heter. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Sitter med MX5000 i hendene nå og det er ikke noe for spilling ihvertfall. Bluetoothen er ikke stabil nok, så mange ganger mister det kontakten og taster henger seg opp Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er ikke noe jeg sliter med på mitt MX3200-sett, men det er jo RF, og ikke BT. Lenke til kommentar
troondd Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) . Endret 27. desember 2009 av troondd Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nei, musen er ikke noe god for venstrehånda. Blir helt feil. Logitech har til og med en egen variant av den musen, som er bygd speilvendt for å passe venstrehånda, men denne kan ikke leveres i MX3200-pakka ... Den heter MX610 for Left-Handed eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå