EinarEriksen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Podhead.no har vært Norges største podcast-oversikt, og har samarbeidet med Nokia. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Når legges det ned? Umiddelbar virkning? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hele siden burde ha vært et hobbieprosjekt, ikke et forsøk på å tjene penger. Men folk tror bare at hvis de putter opp en side med linker så blir de rik uansett. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 kanksje Amobil kan benytte muligheten til å kjøpe opp siden til en slikk og ingenting, for å tilby podcasts til folket? At de ikke tjener mye penger forstår jeg godt, da jeg ikke klarer å se et eneste annonsebanner på siden... (hvilket er veldig bra for designet, men såklart ikke for økonomien) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hadde ikke hørt om Podhead.no før nå, jeg ... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg lytter til Podcaster daglig, men aldri hørt om Podhead.no. Nå tok jeg en titt på nettsiden, de har greid å samle mange Podcaster, men savner tagging og bedre søk. Lastet ned en titalls podcaster derfra så nå skal jeg kose meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg