bruker456281 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Joda, jeg mangler noen flagg. Men når du har fullført questline så blir det rett og slett ganske kjedelig og fortsette! Er bare min mening, men jeg hopper ihvertfall over til neste spill nå! Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 For de av dere som mener Gamer.no kritiserer spillet og gir det feil karakter, så må dere lese omtalen om igjen. Anmelder gir spillet en god karakter, men trekker frem svakheter som de fleste vil være enig i. Jeg synes selv spillet er fantastisk på de punktene det briljerer på, men er egentlig enig om alle svakhetene som nevnes. Det har fortsatt ikke hindret meg til å ha en hittil fantastisk opplevelse. Personlig synes jeg at Ubisoft Montreal skal ha skryt på å laget et spill som skiller seg ut. Det er ikke et spill som følger den samme gamle oppskriften som mange spill gjør. Har ikke fullført spillet, men er godt over halvveis. Liker ikke å si det, men jeg håper egentlig på en oppfølger der det blir lagt til flere elementer i spillet som virkelig utnytter potensialet til dette typen spill. i alle fall en god anmeldelse. Er det en ting dette spillet har, så er det stemning. 7 av 10 støttes. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 For de av dere som mener Gamer.no kritiserer spillet og gir det feil karakter, så må dere lese omtalen om igjen. Anmelder gir spillet en god karakter, men trekker frem svakheter som de fleste vil være enig i. Jeg synes selv spillet er fantastisk på de punktene det briljerer på, men er egentlig enig om alle svakhetene som nevnes. Det har fortsatt ikke hindret meg til å ha en hittil fantastisk opplevelse. Personlig synes jeg at Ubisoft Montreal skal ha skryt på å laget et spill som skiller seg ut. Det er ikke et spill som følger den samme gamle oppskriften som mange spill gjør. Har ikke fullført spillet, men er godt over halvveis. Liker ikke å si det, men jeg håper egentlig på en oppfølger der det blir lagt til flere elementer i spillet som virkelig utnytter potensialet til dette typen spill. i alle fall en god anmeldelse. Er det en ting dette spillet har, så er det stemning. 7 av 10 støttes. Enig. Håper virkelig på en oppfølger/lookalike. Håper bare de skipper det scifi tullet da, og setter handlinga til riktig tid. Ikke like repitivt system, med flere objektiver å gjøre, og værsåsnill, bedre stemmelegging/flere. Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Spillet fortjener en bedre karakter spør du meg, men en god omtale i og for seg. Jeg tror kanskje at folk er i utgangspunktet litt negative til nye ting, også innen spill. Fps spill etter fps spill får fantastiske karakterer og anmeldelser. F.eks er Crysis passe kjedelig etter min mening, samme gjelder COD4. Aldri noen nye ting og veldig liten frihet. Jeg har fullført AC for en liten stund siden, men jeg spillet fortsatt en god del. I dag for eksempel skulle jeg bare spillet litt også endte jeg opp med å spille i godt over to timer. Utrolig fengende og det er alltid masser av ting man kan gjøre. Uten tvil det beste spillet jeg har spilt siden san andreas og jeg vil si at AC er bedre. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Synes anmeldelsen var dårlig. Omtalen var ekstremt lang i forhold til hvor lite det ble sagt om spillet. Og det virker som om anmelderen hadde store problemer med vanskelighetsgraden i spillet... Jeg har drept alle målene mine uten at de fikk sjans til å forsvare seg. Enkelt. Jeg trenger ikke å gå rundt og be inne i byene. Jeg løper stort sett. Kun hvis det ligger døde kropper over alt, må jeg gå sakte. Og det er rimelig logisk. Hmm, en død kropp på gaten. Er det uteliggeren som har drept han, eller er det han som løper opp langs veggene? Hmm... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Synes spillet var alt for ensformig og uengasjerende! For meg føltes informasjons hentingen og drepingen som en seig illeluktende sirup man må igjennom for å få med seg "den virkelige historien", som var "nesten" det eneste som motiverte. +Grafikk +"Fysisk" størrelse +Design +Klatre systemet +Kampsystemet er relativt bra (game play messig)... -...Men ser teit ut. -Ensformig -Informasjons hentingen for å få lov til å drepe målet (er alt for ensformig, det er ca det samme hele tiden) -"ekstra oppdragene" (Redde innbyggere fra vakter, og hente flagg. WTF?) -Alt for langt (Mener jeg) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 det som irriterer meg mest er alt at man står i folkemengden foran folka man skal assissnate, syns heller at man burde snike seg over tak eller noe, komme seg bak mens de holder taler å drepe dem, eller natt oppdrag der man sniker seg inn og dreper dem når de sover.. var aldri noe sniking i spillet:/ man var strengt tatt ikke en assassin, ihvertfall ikke hva jeg legger i ordet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Synes anmeldelsen var dårlig. Omtalen var ekstremt lang i forhold til hvor lite det ble sagt om spillet. Hva syns du anmeldelsen informerte for lite om, og hvilke deler av teksten var uinteressant? Lenke til kommentar
yeoman Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 AC kan kanskje karakteriseres som en blanding av prince of persia, gta og hitman. Problemet når en sammenligner AC med disse spilla er at en umiddelbart ser AC's svakheter. Hvert av disse spilla gjør sin "greie" mye bedre. Hitman gjør feks assassinations mye bedre og du får en en veldig tilfredstillelse ved et godt gjennført oppdrag. GTA gjør oppdrag mye, mye bedre og variasjon er et viktig stikkord her. Prince of persia er et helt anderledes spill som ikke uten videre kan sammenlignes. Men at Altair ser mye bedre ut en prinsen er det liten tvil om, selv om prinsen kanskje har litt mer spennde oppgaver å utføre (imo). 6/10 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Grei omtale. Er enig med styrkene og svakhetene til spillet. Men jeg synes ikke svakhetene trekker spillet like mye ned som det framkommer i omtalen. Det blir for mye gjentagelser i delene der du skal skaffe informasjon, men alikevell synes jeg spillet forblir morro hele veien. Den store twisten er jeg mer usikker på hva jeg mener om, det skuffet meg i begynnelsen, men mot slutten var det kanskje ikke så dumt alikevell. Min sluttkarakter ville nok blitt en 8, nesten 9. Hvordan gamer.no presterer å gi spillet samme karakter som Conan forblir et mysterium for meg. Men fin omtale likevell. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er kampsystemet noe ala. PoP:SoT ? ^^ Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Veldig bra omtale, liker spesielt det at du skrive på nynorsk : ) Har runda spelet sjølv, og synest det var veldig bra. Eg trur det handlar mykje om å skape si eiga morro. Det må nemnast at det var utruleg irriterande å måtte høyre på tale til innbyggjarane du redda KVAR gang. Endret 25. november 2007 av Heize Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 9/10... undret meg litt over at teksten var på nynorsk.... (trodde vi skulle forby nynorsk i dette landet og innføre engelsk) Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 undret meg litt over at teksten var på nynorsk.... (trodde vi skulle forby nynorsk i dette landet og innføre engelsk) Ikkje akkurat eit av livet sine store mysterium det her, CustomTP: Skribentar som har nynorsk som målform -> artiklar på nynorsk. Skribentar som har bokmål som målform -> artiklar på bokmål. Dersom det er for vondt/vanskeleg for deg å lese nynorsk, får du heller hoppe Øystein Furevik sine artiklar. Verre er det ikkje. Seier meg forøvrig einig i karakteren 7/10. Spelet må rosast for å komme med ein del nyskaping, samt å vere generelt veldig solid gjennomført. Samstundes er der nokre svakheiter, der for mykje repetisjon er den mest vesentlege. Kay Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) undret meg litt over at teksten var på nynorsk.... (trodde vi skulle forby nynorsk i dette landet og innføre engelsk) Ikkje akkurat eit av livet sine store mysterium det her, CustomTP: Skribentar som har nynorsk som målform -> artiklar på nynorsk. Skribentar som har bokmål som målform -> artiklar på bokmål. Dersom det er for vondt/vanskeleg for deg å lese nynorsk, får du heller hoppe Øystein Furevik sine artiklar. Verre er det ikkje. hmmm, tok du deg nær av dette...? btw, et av de beste spillene jeg har prøvd til xbox360 Endret 28. november 2007 av CustomTP Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hmmm, tok du deg nær av dette...? Eg tek meg ikkje nær av det, nei...men eg synest den typen kommentarar er umodne og irriterande. For det første synest eg det er intolerant og tåpeleg å forlange at folk skal legge om språket sitt for di skuld. For det andre, har dette vore diskutert ein del gongar før, og gamer.no sitt standpunkt er relativt klart. Kay Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Adressa (avis i Trøndelag) hadde noen smårare spillanmeldelser i dag. Terningkast 5 til Crysis. Terningkast 6 til Assassin's Creed. Noen er sikkert enig, men det hørtes litt rart ut etter mine erfaringer... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Adressa (avis i Trøndelag) hadde noen smårare spillanmeldelser i dag.Terningkast 5 til Crysis. Terningkast 6 til Assassin's Creed. Noen er sikkert enig, men det hørtes litt rart ut etter mine erfaringer... Jeg har så vidt prøvd demoen av crysis og den lagget noe jævlig, men jeg tror jeg heller ville spilt crysis med lagg enn AC, nå som jeg vet hvordan det er. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg fatter ikke hvordan avisene greier å gi spillet terningkast 6. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Et av de desidert mest oppskrytte spillene i år. Hele assassin-temaet blir meningsløst, når snikingen uansett ender opp i et bruteforce-hack'n'slash-angrep. Heller ingen vits i å snike, eller forsøke å komme seg unna, så lenge det bare er å meie ned for fote til man ikke er ettersøkt lenger. Irriterende å måtte holde ned en knapp hele tiden for blending, og at ikke dette var noe man kunne slå av og på - dette resulterte i at jeg for første gang har måttet ta i bruk munnen for å kontrollere kameraet, så verden kan tydeligvis gå bakover. Repetitive oppdrag (bortsett fra helt på slutten) blir fort kjedelig. Fort gjort å fylle health-baren, og når den er full får man ikke lenger utnyttet bonus fra å redde innbyggere eller klatre alle tårnene. Etter det oppfordres man nesten bare til å kjøre på for å bli ferdig. Jeg gadd i alle fall ikke å bruke en uke på å samle flagg - men så er det sikkert ment for Pokemon-generasjonen uansett... For 5 år siden lagte Ubisoft Montreal Splinter Cell. Dette spillet er i prinsippet ikke noe mer enn Sam Fisher i gamle klær, og på kjedelige oppdrag! Slutten bærer preg av å være en kombinasjon av at spillet måtte lanseres til jul, og at de håper på at noen vil kjøpe en oppfølger av denne klatresimulatoren når de får laget nok nye skins de kan legge på Splinter Cell til at de kan lansere det som AC2. Terningkast 3. Og da har jeg sett bort fra irritasjonsmomenter som at man ikke kommer frem i gatene pga tiggere og menn som vil slåss uten å gå ut av blend-modus (som gjør at man blir oppdaget og havner i meningsløse slåsskamper), samt mangel på undertekst. Endret 3. desember 2007 av Jarlsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg