ohkaasa Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei! Min 6850 ligger på 32 c idle, det er jo ikke ille, men hvis jeg kjører orthos så kryper den ganske så raskt opp til 75 c. kjører cpu på 3,6 Ghz Hvordan kan det ha seg at idle temp er såpass lav men på load så stiger den så dramatisk? Hvis det var dårlig kjøling skulle man jo tro at idle temp også var en del høyere. Min 6400 på stock speed, med stock kjøler ligger jo på 45 c idle... Noen forslag? Lenke til kommentar
Remekboy Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei! Min 6850 ligger på 32 c idle, det er jo ikke ille, men hvis jeg kjører orthos så kryper den ganske så raskt opp til 75 c. kjører cpu på 3,6 Ghz Hvordan kan det ha seg at idle temp er såpass lav men på load så stiger den så dramatisk? Hvis det var dårlig kjøling skulle man jo tro at idle temp også var en del høyere. Min 6400 på stock speed, med stock kjøler ligger jo på 45 c idle... Noen forslag? Har også overklokket min 6850 til 3,6 og temp ligger på 20 ved idle, men stigger fort på til 55 ved stress, tror dette er normalt, anbefaler å kjøpe vite til cpu, og kjøligere kabinett, har en antec nine hundred kabinett, den er veldig kjølig, og en zalman cpu vifte Lenke til kommentar
azreel Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kjører min på 3.7Ghz, men jeg bruker et vannkjølt system så den holder seg fint under 36 på full load. http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=273766 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå