pabben Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har en egen server som jeg ønsker å bruke til å laste ned mine spill via mobilen. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre for å få installert spillene? Finner dem greit med mobilen, og kommer til "laste ned", men får hverken lastet ned eller installert... www.pabben.cjb.net Ligger under "spill" og mobil... Har lagt til en .htaccess fil : Addtype application/vnd.eri.thm thm Addtype image/jpeg jpg Addtype image/jpeg jpeg Addtype image/gif gif Addtype image/vnd.wap.wbmp wbmp Addtype image/png png Addtype image/bmp bmp Addtype text/plain txt Addtype text/x-imelody imy Addtype text/x-emelody emy Addtype text/x-vcard vcf Addtype text/x-vcalendar vcs Addtype text/vnd.sun.j2me.app-descriptor jad Addtype text/calendar ics Addtype application/smil smil Addtype application/smil smi Addtype application/java-archive jar Addtype application/vnd.symbian.install sis Addtype application/vnd.wap.wmlc wmlc Addtype application/nokia.ringing-tone rng Addtype audio/wav wav Addtype audio/amr amr Addtype audio/midi midi Addtype audio/midi mid Addtype audio/rmf rmf Addtype application/vnd.wap.mms-message mms Addtype application/vnd.smaf mmf Addtype video/3gpp mp4 Addtype video/3gpp 3gp Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 men får hverken lastet ned eller installert.. Var kanskje en litt dårlig beskrivelse? -Hvilken telefon? -Hvilken browser? -Hvilke feilmeldinger får du? Lenke til kommentar
pabben Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Antok at det var en server-feil eller noe galt i oppsettet. Eller om det er noe spes som må gjøres for å kunne laste ned til telefon. Telefon: SE 810i Browser:Nyeste opera mini Feilmelding: Kommunikasjons-feil. prøv igjen, eller kontakt operatøren for å få hjelp... men får hverken lastet ned eller installert.. Var kanskje en litt dårlig beskrivelse? -Hvilken telefon? -Hvilken browser? -Hvilke feilmeldinger får du? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 dessverre har jeg ikke peiling på Sony Ericsson, Jeg tenkte jeg skulle teste siden din for deg på en Nokia, men siden er tydeligvis nede? Kommer ikke inn på den hverken fra PC eller mobil. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Du får lastet ned bilder ol fra nettet.? Prøv med noe annet en opera... Lenke til kommentar
pabben Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Du har rett der.. Har en router som lever sitt eget liv... Skal være oppe igjen nå... dessverre har jeg ikke peiling på Sony Ericsson, Jeg tenkte jeg skulle teste siden din for deg på en Nokia, men siden er tydeligvis nede? Kommer ikke inn på den hverken fra PC eller mobil. Lenke til kommentar
pabben Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Har noen lyst å teste nå? ( www.pabben.cjb.net spill/mobil) Endret 24. november 2007 av pabben Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Den sida er jo ute. Får bare opp feilmeld. Lenke til kommentar
pabben Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Nextgentel som hadde problemer med linjebrudd tidligere i dag, men funka med min mobil i 1900-tiden... Den sida er jo ute. Får bare opp feilmeld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå