Gå til innhold

Hadde du solgt øl til denne berta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at jo yngre de i kassen er jo oftere spør de om leg. Har skjedd flere ganger med meg at jeg har måttet vise legg og det har vist seg at de i kassen har vært yngre enn meg. Og ja jeg vet sånt, for av en eller annen grunn så klarer jeg ikke å la være å snakke med de som jobber i kassen, og hvertfall ikke om de ser ut som om de er yngre enn meg og spør om leg.

 

Når jeg tenker meg om så fikk jeg egentlig kjøpt det jeg ville ha fra jeg var rundt 14/15, men nå når jeg er 20 må jeg vise leg hele tiden.

 

Har også funnet ut at solbriller og skjegg er den perfekte kombinasjon om en er 18 år og skal kjøpe sprit på polet.

Lenke til kommentar
Hun kjøpte juleøl..... hvilke fjortenåring kjøper juleøl?

Folk som kjøper juleøl, de liker øl, de kan øl og de er som regel godt over 20.

 

Kunne jo vært interssant å se om hun hadde fått kjøpt rusbrus istedenfor.

Du har jo et nokså godt poeng der.

 

Sitat fra kommentar til artikkelen:

Men herregud. Når dama trapper opp i en cardigan og ei strikkelue hun har stjelt av sin avdøde tip-tip-oldemor, så hadde jeg glatt latt hun kjøpe!

:wee:

 

Altså, Juvente har jo brukt litt småskitne triks her. De kler henne med gamle klær, i tillegg til at hun ser mye eldre ut enn det hun er, og så sender de henne inn for å kjøpe juleøl av alle ting.

Hvis de hadde sendt inn en helt normalt 14-åring med normale klær vedder jeg på at hun hadde blitt spurt om legitimasjon. Og hvis hun hadde prøvd å kjøpe en sixpack Tuborg eller rusbrus hadde hun blitt spurt med en gang.

Så de bruker småskitne triks.

 

Err, leif.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Man trenger jo ikke ha smakt alkohol for å ikke like hva alkoholen gjør. Det er jo ingen tvil om at alkohol skaper utrygge bymiljøer på nattestid i helger, at det ødelegger mennesker og deres familier, og mye mer.

 

Så om man velger å legge vekt på disse argumentene fremfor de andre som taler for alkoholen, så er det hver enkelt person sitt valg, som ikke trenger å gå på alder eller erfaring med alkohol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...