Bakke Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Twohy prater om å bringe tilbake vår lovløse venn Riddick i en helt ny film. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 hmm, er det bare meg eller ser han sliten ut? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bare du, riddick is the new Chuck Noris! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Likte veldig godt Pitch Black og Chronicles, så jeg håper at en ny Riddick film blir en realitet. Lavt budsjett kan også være en fordel... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Nice, Vin Diesel gjør det bra om dagen. Fast and the Furious 4 er på tegne bordet, og nå mere med Riddick, kult. Endret 23. november 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Vin Diesel snakket alltid om at det skulle bli en trilogi, hvor vi i tredje del vendte hjem til Riddicks hjemsted. Endret 23. november 2007 av cun Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Mulig jeg er ute på bærtur, men ble ikke hjemstedet utslettet? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ikke utslettet, men alle ble drept, han leder jo en gigant arme, han må jo ha hovedsete ett sted, så hvorfor ikke på hjemplaneten? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 dette er noe jeg har håpa på helt sia det ble klart at riddick ikke skulle komme i flere filmer. pitch black er en av favoritt filmene mine, og chronicles er også grei underholdning, dog ikke i samme klasse som PB. det de gjorde feil med chronicles var å gjøre den for stor. feil story også. den hadde vært bedre som en selvstendig film, ikke som en oppfølger. jeg vil ha en ny sci-fi grøsser-action, ikke en ny effekt film. den trenger ikke å være en oppfølger. den kan omhandle noe helt annet. ellers så vil jeg si at vin diesel er skapt for å spille riddick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg