MrBjoern Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hmm... jeg savner virkelig SO jeg... SÅ mye kos vi hadde det, og så mye tid jeg brukte der... Så avhengig jeg var Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg savner SO litt selv jeg. Savner å kunne skrive abnormt lange innlegg om ting som irriterer meg og gjør meg forbannet. EDIT: Pusset litt på språket. Endret 27. november 2007 av Heilage Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hva med å skrive det i irritasjonstråden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Absolutt ikke det samme. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 av en eller annen grunn,savner jeg også SO.. jeg skrev aldri noe inlegg der, (var ikke registrert meste parten av tiden....) Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg savner også SO på samme måte som jeg savner nikotin, kokain, heroin, crack og andre vanedannende, skadelige stoffer. Hoppet av i svingen etter SO4 og synes vel innerst inne at det er greit at det er borte nå. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hva med å skrive det i irritasjonstråden? Er ikke lov å skjelle ut folk og misbruke stereotyper for å gjøre folk forbanna i irritasjonstråden, det er det derimot i SO. Her har jeg også nå pekt ut en av de store feilene SO hadde. Jaja, nok SO-mimring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Blir da vel aldri nok SO-mimring, men må si jeg begynner å føle det litt som phax sånn sett. Fikk aldri gjort noe om dagene. Satt bare i SO og sløva dagen lang, og langt utover natten også. SO tok vel i all hovedsak over for MESS-TV for min del, da det var bedre og jeg hadde større tilgang til (ikke bare fra 2-4 om natta til 7 om morran, 2 timer lokal-tv og mess-tv igjen) det. Ah, good times... <3 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Needs moar Fl@meboy :------D Fantastisk tråd back in the innocent days. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=327843&hl= Hint: 13 år, sex med sju jenter. Endret 27. november 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ha ha, good times Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Needs moar Fl@meboy :------D Fantastisk tråd back in the innocent days. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=327843&hl= Hint: 13 år, sex med sju jenter. hahahahaha omg hahah Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Likte godt SO, men hoppet av etter 3-ern - ble litt for vanedannende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Likte godt SO, men hoppet av etter 3-ern - ble litt for vanedannende. Siste Ordet 6 er den eneste tråden som kom etter du registrerte deg her. Det er noe her som ikke stemmer edit: Aha! Endret 27. november 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Han hadde nok en bruker før den nåværende Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) I has teh time-machine. Eller, en slik. Endret 27. november 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Klarer ikke glemme det bildet av Cre8tive xD (der hun brifer med et kort skjørt). Det var korterst skjørt konkurranse - med mitt konkurranseinstinkt så.. Vant jeg https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=6100412 :!: Osteepisoden faktisk. HVA var det? Hehe, tror det kan komme reaksjoner om det blir dratt fram igjen ingenting bør forbli glemt , post link NOW Noe som ligger godt i minnet er Flodhest-klubben med sine fargerike avatarer og alle som var imot dem (hadde selv windows-blå avatar ) Etter 70 sider og 103 medlemmer var de 15 minutter i rampelyset over, gitt. Til glede for mange.^^ på tide med comback snart FlameWars Episode X: Tonio vs røkla hvordan har det seg at mange sånn små jenter kommer hit og ender i et flammehav ? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) * AnAnAs' møte med ost. Det hadde jeg nesten glemt selv. Dere kan godt få lov til å glemme det dere også Noen som husker da AnAnAs laget liv da hun snakket om alle de stygge folkene i RPP? =D Heeeeyyy... det er ikke mimring, det er for å bringe navnet mitt ned i søpla..igjen Endret 27. november 2007 av applemania Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 En chattetråd, Siste Ordet. Har blitt stengt pga uvettig spamming. Siste utgave var nr.6 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hva var SO? En smeltedigel av patetiske tenåringsbrukere, gretne moderatorer og en og annen krangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå