Demantios Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kom på en til.. Husker det var en tråd om en som blei plaga av en bølle, blant annet fordi han likte led zepplin og annen ordentlig musikk. Bøllen hadde da vært frekk i kjeften, utnytta han og skjelt han ut med "DU MÅ HØRE MER PÅ 50 CENT!" fint sitat det :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 FlameWars Episode X: Tonio vs røkla Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Yung Lust som fersket broren sin til Harry Potter var jo også en Instant Classic Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Eller han som ferska henne in action? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Yung Lust som fersket broren sin til Harry Potter var jo også en Instant Classic Link? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Yung Lust som fersket broren sin til Harry Potter var jo også en Instant Classic Link? Originalposten hennes er slettet, men det er blitt tatt vare på i gullkorn-kategorien https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=751175 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg husker denne gav meg mye latter i sin tid. Humrer fortsatt over den, så mye bra sagt. Før en fugl dør samles familien og de nærmest beslektede til et avskjedsmøte for den døende. Alle venter spent, noen gråter litt, andre er glade for at den døende snart skal slippe smerten av luftgæver kulen som sitter som fot i hose i venstre lunge. Etter at åndedrettet har stoppet, monterer de andre fuglene fast den døde og bruker den som lokkemat i eventuelle faresitasjone/avledningsmanøvre. Ah... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Intimbarberingstråden, det beste som har skjedd forumet noensinne. Har vell blitt mistet over tiden regner jeg med. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Av en eller annen grunn så fikk jeg et svært kraftig anfall av latterkrampe av denne tråden linky Kakemot gikk i klassen min i 6-5 år Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Av en eller annen grunn så fikk jeg et svært kraftig anfall av latterkrampe av denne tråden linky Kakemot gikk i klassen min i 6-5 år Han er en artig kar! Tror ikke jeg har ledd så mye pga en post før. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mye koselig å lese her. Selv savner jeg tiden da JoachimR hang i SO. Klaga på navnet til Kennth og mimra om da han fikk øyenbrynene sine nappet av kjæresten sin. Han har sagt så alt for mye bra. Av nyere ting har vi jo da Neppe prøvde å poengtere hvor dust det er å kalle kjæresten sin 'pus'. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Neppe har vel generelt hatt jævla mange gode kommentarer. Husker vel den gangen han og jeg ødela den "Hvordan få kjangs (HAHAHA) på damer". Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Neppe har vel generelt hatt jævla mange gode kommentarer. Husker vel den gangen han og jeg ødela den "Hvordan få kjangs (HAHAHA) på damer". Du har ødelagt fler enn den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bare hyggelig. Var gode minner det gitt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bare hyggelig. Var gode minner det gitt. Yeah... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvordan kan det være gode minner det, når du ble så sur? Ellers har vi jo Mr. Olsen's fersking, og for å ikke glemme han som ble ferska med åpen dør på jobb av dama han jobbet med! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvordan kan det være gode minner det, når du ble så sur? Ellers har vi jo Mr. Olsen's fersking, og for å ikke glemme han som ble ferska med åpen dør på jobb av dama han jobbet med! Jeg har nok sarvet nok selv til å mimres Endret 26. november 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Olsens "jeg har driti i meg ut " tråd^^ Den var lattis Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det var en gang en tid da SO var koselig. Jeg og fredrik var radarparet, Dotten var vanlig bruker og det het fortsatt Søppel. Those were the days. Det jeg har lagt mest merke til er egentlig at den apetråden viste hvor mange spesielle karakterer og personligheter som fantes på forumet før. Jeg tror vi er for mange nå til at noen klarer å skille seg ut uten å være for sær til å like. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mye koselig å lese her. Selv savner jeg tiden da JoachimR hang i SO. Klaga på navnet til Kennth og mimra om da han fikk øyenbrynene sine nappet av kjæresten sin. Han har sagt så alt for mye bra. Oh oh, campingtråden! Så bitter han var når han fikk kjeft fordi han ikke kunne bruke silkepysjamasen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå