ATi-Radeon Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 haha, mange gode minner ja.. mange navn som går igjenom hodet ja. homoerotiske steffy og fredrik mye pissprat i SO mye styr rundt SO og uendelig med udødelige threads Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som har link til SO tråden(e) eller som eventuelt gidder å ctrlc/v å gi meg et innblikk i denne verden? høres ut som noe jeg ikke burde gått glipp av.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hmm ... ser at en del enda husker gulosttråden min. Selv kan jeg nevne: - JoachimR og hans trangsynthet. - Ha|tan, eller Kaptein Halvdan som han heter i disse tider. - Trevakt - SO3 - Lookalike-tråden til Glint Endret 26. november 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som har link til SO tråden(e) eller som eventuelt gidder å ctrlc/v å gi meg et innblikk i denne verden? høres ut som noe jeg ikke burde gått glipp av.. Jeg tror ikke du vil gå igjennom SO4/5/6 Er snakk om de største trådene på forumet med mange tusen innlegg hver. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som har link til SO tråden(e) eller som eventuelt gidder å ctrlc/v å gi meg et innblikk i denne verden? høres ut som noe jeg ikke burde gått glipp av.. SO1 SO2 er død SO3 SO4 SO5 SO6 Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 haha.. så det var egentlig bare diverse tråder der man kunne si absolutt hva man ville(i henhold til reglene da)? Det var vel passe umulig å prøve å ha en oversikt der med 20 poster/min? =P Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Oversikt var et ord som ikke var tilstede i SO-horenes vokabular ... Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Syns man kunne hatt en SO3/SO4 reunion tråd - nye brukere ingen adgang. Ok, SO1 og SO2 kunne også fått vært med. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Yay. Jeg husker SO4. Riktig nok husker jeg ikke hvem som postet der lenger. Hukommelsen min er søppel som vanlig. Men jeg var aktiv der en stund. ^^ Når det er sagt er det mye jeg har glemt fra forumet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 JEg husker når Snorre skulle slutte å moderere OG henge i SO. Det funket ikke i lengden, det. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg synes vi kan få tilbake SO jeg:( Bare at folk oppførte seg. Var der jeg fikk min første tilsnakk av B-real(liker ikke det nye nicket btw) OG etter det er jeg et mye bedre menneske^^ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Var der jeg fikk min første tilsnakk av B-real(liker ikke det nye nicket btw) Hva er nicket hans nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Han hadde jo et annet nick og, han. Eller. En periode, i hvert fall. Han gikk fra b|real til b-real, også hadde han echtelion en periode. xD Vi får satse på at han tar til vettet denne gangen og og bytter tilbake til b-real etter en periode. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 var jo litt gøy akkurat der og da hvertfall.. Hahahahahahaha, husker en kompis (Matland) skrev som et uvær i den der. Husker han syntes det var grusomt festlig, også prata han om den i ett sett på skoleveien :!: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Etchelon sånn ca. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som husker kommunisten bog... ett eller annet? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Noen som husker kommunisten bog... ett eller annet? Første side.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 JEg husker når Snorre skulle slutte å moderere OG henge i SO. Det funket ikke i lengden, det. Meeeeh. *Mumle noe om avhengighetsdannende* SO var til tider veldig koselig, det må jeg jo innrømme. Masse hyggelige, og noen ikke så hyggelig folk. Eplefe, Datasmurf, B-real, TSP og Mushi var vel noen av de jeg husker som spesielt hyggelige. Ellers hadde vi jo humorister som Bundy. ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ananas i vagina :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå