Islanbadsj Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Stakkar Trevakt... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=597779&st=40 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Nå har jo ikke jeg vært her så forbanna lenge, men jeg husker at en av mine første poster dreide seg om å sette turbo i Opel Kadett. I ettertid innser jeg hvorfor jeg fikk de svarene jeg fikk, heldigvis var det også da snille og kloke brukere som tok seg tid til å forklare meg hvorfor det ikke var noen superidé. Hver gang jeg ser en slik post i bildelen nå tenker jeg tilbake på svaret jeg fikk. Mmmm, old times... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Backstage var det beste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Sexdagboka til han "døve" fyren- Cre8ive's forsøk på å menge seg i SO - Kveldene i SO som det kom 10 innlegg i minuttet * AnAnAs' møte med ost. * @kds ekstreme spamming i SO. (Før han fikk sin egen. Denne ble dessverre tapt i det store intet.) Alle de der er jo epics! Av en eller annen grunn så fikk jeg et svært kraftig anfall av latterkrampe av denne tråden linky Hahahahahaha! Ler som faen! Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 saluttknall og burn https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...aluttknall+burn tror ikke jeg har fliret så mye av en topic før :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Saluttfesten er evig! EDIT: Og mens vi snakker om Slauttknall... sanser jeg en ny slager? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=868158&hl= Endret 24. november 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 "Tenkte det kunne være litt artig med litt mimring." mimre - "minnes gamle dager". Jeg tror ikke en tre måneder gammel tråd kvalifiserer. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Husker før, da HalTan herja rundt. Ah, innleggene hans var ofte utrolig festlige å lese. HVORBLEHANAV? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 ler megi hjel av han døve fyren :!: :!: :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Saluttknall har egentlig bare gjennomført epic tråder. -Burnen -Sangene han har laget hvor rettskrivning ikke finnes -Han som "kyssa" jenta på øret eller noe Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Husker før, da HalTan herja rundt. Ah, innleggene hans var ofte utrolig festlige å lese. HVORBLEHANAV? Han er her vel fortsatt så vidt jeg vet. Han byttet nick til Kaptein Halvdan eller noe slikt for en god stund siden. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Cre8ive var jo en fryd uten like. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som husker denne tråden? Det var tider... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som husker denne tråden? Det var tider... I remember it like it was only yesterminute. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som husker denne tråden? Det var tider... I remember it like it was only yesterminute. like greit hadde den i fane for og leseden men så leste jeg nå i stede Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fra Radeon 9600 på billigsalg på Rimi! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Utrolig mange gode minner å finne her. Alle jeg kom på i farten er nevnt allerede. Hvem kan glemme avatarklubben og perioden der halve forumet løp rundt med noen utrolig irriterende avatarer. Og "en ny kjæreste"-tråden er jo episk. Det samme er veddemålet til dahle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Mye bra her, men trådene fra i år kan vel ikke regnes som klassikere enda. Selv husker jeg denne som ganske morsom: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=180692&hl (Postet den i feil tråd i går) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Diskusjonene mellom Haltan og JoachimR i PRS. Overklokket tannbørste og automatisk boksåpner på overklokking.no Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Diskusjonene mellom Haltan og JoachimR i PRS. hahaha, de var elsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå