Gå til innhold

Vi drevne; Forumminner

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Det hamstermordet husker jeg, fy faen så jeg lo når jeg leste det. :!:

Ikke for å vri kniven, sorry, saksen i bamsemumsen din, men det skjedde lenge før du ble strikket.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg sa, når jeg "leste det". "LESTE DET". Hvem i faen sa jeg var der når hendelsen skjedde?

Vel, kjære bamsemums. Jeg siterte kun deg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg sa, når jeg "leste det". "LESTE DET". Hvem i faen sa jeg var der når hendelsen skjedde?

Vel, kjære bamsemums. Jeg siterte kun deg.

Hva er det du prøver på? :dontgetit:

Glem det! Min feil!

Lenke til kommentar
For at denne tråden skal overleve må det litt fikling til. Jeg tror vi sier at vi må komme med enten litt bakgrunnsstoff eventuelt et bilde.

Bildet stammer fra en tråd hvor man skulle vise til en bruker via en ape.

AHAHAHAHAHAHA!

Eg døøøør! =D Beste som har skjedd forumet i heile si levetid. Heile greia kunne likegreit blitt stengt etter den der, den kommentaren toppa ALT.

Lenke til kommentar
Ah, husker vi hadde programmer.no og sourcecode.no også :)

Alle de "minnene" dere "drevne" snakker om er jo såpass fersk dritt at den enda lukter. Det var virkelig tider når hardware-forumet kun inkluderte et forum om hardware, og vi hadde de gamle kjente brukerne som Anders Leipsland, adawen som moderator og sånt. Det var de dager at det faktisk var gode artikler på hardware.no og overklokking.no også. Voltmoddet tannbørste, masse gode guider om arkitekturer, spesifikasjoner og overklokking. Jeg registrerte meg litt sent på forumet, jeg leste kun i et års tid eller noe før jeg laga meg en bruker. Men gode gud, forumet og hardwarenettverket hadde virkelig en storhetstid rundt år 2000-2002 (eller deromkring; jeg er ikke så god på datoer).

Er enig med deg. Nå er vel enda adawen i beste velgående luskende rundt, men fotballen tok vel Leipsland (aka. phunkee). Borre (aka. BBC) har vel også tatt kvelden fra dette forumet (for lenge siden). Jeg begynte faktisk som moderator på forumet når vi hadde delphiforumet i 1998-1999 var det vel? (regner med noen av dere enda husker det forumet?). Var nok ganske useriøs off-topic husker jeg, og vi poste mye drit der. For de av dere som kom inn senere var det der det originale siste ordet som vi startet der (ingen over og ingen ved siden) selv om det bare var drit fra ende til annen vi posta der (å spamme 1000 poster i en tråd på den tiden med modem var stort skal jeg si dere!), men enda kan dere ikke gå rundt og tro at SO er et fenomen av dette forumet ;) Siste ordet stammet faktisk fra 98 eller 99.

Da jeg ble administrator på dette forumet (phpbb og invision) da det ble opprettet i 2000 var det også flere morsomme tider når jeg fikk mine egne hatposter (og noen av dere kjære medlemmer sendte meg drapstrusler i posten. Er så glad i dere atte!). Ble også ringt opp av sure drittunger som syntes jeg var en forpult jævel. Glad i dere også. La opp vel å være administrator på dette forumet i hmm. 2004, så det er vel grunnen til at flere av de "unge" her ikke kjenner til meg, men jeg er en av de få som har vert her siden "starten" (Den tiden hw.no var en ekkel brunrød farge), og vi har hatt ekstremt mye moro oppover årene.

Men enda er mitt mest hyggelige minne når jeg nesten fikk B-Real (som både har prøvd å kalle deg bifil og ereksjon, eller ihvertfall slik jeg har tolka det :p) til å grine. Du var ikke langt fra mister. Hahahaha, det er den morsommeste telefonsamtalen jeg noen gang har tatt til et forummedlem i mitt liv. Du beit rett på. Har forresten enda kosteskaftet klart, Gisle ;)

Endret av allyse
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
For at denne tråden skal overleve må det litt fikling til. Jeg tror vi sier at vi må komme med enten litt bakgrunnsstoff eventuelt et bilde.

Bildet stammer fra en tråd hvor man skulle vise til en bruker via en ape.

AHAHAHAHAHAHA!

Eg døøøør! =D Beste som har skjedd forumet i heile si levetid. Heile greia kunne likegreit blitt stengt etter den der, den kommentaren toppa ALT.

Ganske spøkelsesaktig :ph34r:

Hvilken kommentar?

Lenke til kommentar
Jeg registrerte meg litt sent på forumet, jeg leste kun i et års tid eller noe før jeg laga meg en bruker. Men gode gud, forumet og hardwarenettverket hadde virkelig en storhetstid rundt år 2000-2002 (eller deromkring; jeg er ikke så god på datoer).

Jeg og kjørte trikset hvor jeg bare leste i et sted mellom et halvt og ett år før jeg registrerte en bruker. Det jeg husker var hvor vanvittig mye skills Hondaen hadde. :)

Jeg vet ikke om det kan kalles et godt minne, men "AMD VS INTEL" gjør alltid at jeg trekker på smilebåndet. De skulle bare gitt meg the banhammer fem år siden.

Lenke til kommentar
Kjenner det irriterer meg at jeg ikke aner hva "SO" betyr..

SO, Siste ordet 1-6 om jeg ikke husker feil. Lenge siden nå :|

Vel, er blant de største trådene på forumet, inneholdt for det meste spam, og var ekstremt avhengighetsskapende. På det meste hadde vel SO6 over 20 nye innlegg i minuttet elns :) Sånn, btw...

mrbjoern :)

Lenke til kommentar

To som jeg kommer på i farten:

Den lille syke tegnetråden, som begynte så smått og ble dumpested for forumistenes mest bizarre tegnede ideer og selfølgelig en arena for diverse intriger om hva som kunne defineres "sykt" eller ikke.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=605053&hl=

Familie forsvant ned i ett hull i bakken, som viser hvor mye absurd kan trekke ut av en hendelse - til det absurde. Et kjempehull i bakken inviterer til å koke i hop alle mulige ingridienser fra overtro, religion og fantasier.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=721895&hl=

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...