Gå til innhold

Vi drevne; Forumminner

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og nå sitter du med den absolutte makt... Må være deilig :p

Man blir bare korrupt av makt, ikke mye deilig i det :wee:

"Power tends to corrupt, and absolute power corrupts absolutely. Great men are almost always bad men."

Om det skal finnes håp må jeg vel snart abdisere. Når man snakker om å abdisere, så er det endel som har lekt dramaqueen, stormet ut av forumet og smelt igjen døren med lovnad om aldri å komme tilbake. Men så kommer man til slutt krypende inn igjen. Merkelig det der, jeg har selv planer om å avslutte min karriere på forumet ved å smelle igjen en tråd og fortelle at jeg herved melder overgang til hegnaronline eller andre obskure steder. Forumlidenskapen man kan spore hos enkelte er artige greier.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg i all min visdom bestemte meg for å ta en ukes forumfri for å lese til sertifisering i våres. Sendte PM til en av adminene (husker ikke hvem) og fikk en ukes frivillig ban.

Tre dager holdt jeg ut. Så satt jeg dritings på msn og bad Ueland om å fjerne ban'en. Han burde skjønt på alle skriveleifene at jeg var sveiseblind og ikke ansvarlig for mine egne handlinger, men neida. Fjerna den han :wee:

Lenke til kommentar

Jeg spurte Aalton om en liten 3dagers ban før jul i fjord, kjekt å være avhengig av SO, når man skal øve til tentamen :)

SO ja, koselige tider det.. Har jo mista kontakten med en del av SO folka etter at tråden ble stengt, men noen av oss holder fremdeles sammen på irc ^^

irc.irchighway.net

#SO

(for de som måtte lure)

Lenke til kommentar

Mimret litt med Carl M i går, og husket episoden der det var en litt kranglete tråd, hvorpå en bruker svarte med at han synes det var mye unødvendig drittslenging, og at han hadde gitt minus på mange poster. ^^

Det han hadde gjort var å trykke på sitat-knappen.

Så har vi jo "Mulig vi kline vilt, hvem vet? :thumbs:"

Også husker jeg sykkelen til bjaa ble stjålet.

Denne ^^

Så husker jeg religionen til K-DoG.

b-real og grotta.

Lenke til kommentar
Hvitost vs. gulost krigen var jo episk! Når jeg mimrer tilbake på den blir jeg sittende og humre litt for meg selv.

Og hvem savner vel ikke SO?

*rekke opp hånden*

Jeg mimrer tilbake da forumet var mer stabilt, da overklokking.no hadde egen side, og da reklame ikke fantes i så stor grad så nå(som igjen fører til sinte brukere og heftig bruk av adblock).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Husker en masse dall jeg. :fun:

Gidder ikke nevne oivind, fordi nesten hver tråd den gutten lager får et frenetisk tempo, enten for humorfaktor, eller for uforfalsket provokasjon, og provokasjonene treffer så det suser. liker dem alle!!

Her er noen av mine favoritter:

• Saluttknall med sine dype refleksjoner, og mangel på magemål
  • Goliatmo som lurte endel nerder med et selvlaget virusprogram
  • Simen1 som ble sendt ut på stengekorstog mot for evig bumpede tråder
  • Hvitostdebatten (som gikk jævlig ut over Gulingene)
  • Dottens kriminelle historier
  • SkyMarshalls hamstermord
  • TWFA's Ipod-favorittråd (den lever i beste velgående!)

Det var alt for denne gangen.

:cool:

Lenke til kommentar
Jeg mimrer tilbake da forumet var mer stabilt, da overklokking.no hadde egen side, og da reklame ikke fantes i så stor grad så nå(som igjen fører til sinte brukere og heftig bruk av adblock).
Ah, husker vi hadde programmer.no og sourcecode.no også :)

Alle de "minnene" dere "drevne" snakker om er jo såpass fersk dritt at den enda lukter. Det var virkelig tider når hardware-forumet kun inkluderte et forum om hardware, og vi hadde de gamle kjente brukerne som Anders Leipsland, adawen som moderator og sånt. Det var de dager at det faktisk var gode artikler på hardware.no og overklokking.no også. Voltmoddet tannbørste, masse gode guider om arkitekturer, spesifikasjoner og overklokking. Jeg registrerte meg litt sent på forumet, jeg leste kun i et års tid eller noe før jeg laga meg en bruker. Men gode gud, forumet og hardwarenettverket hadde virkelig en storhetstid rundt år 2000-2002 (eller deromkring; jeg er ikke så god på datoer).

Lenke til kommentar

"Pogo dør med oss!" - Skymarshall.

Episk, rett og slett episk. ^^

Ellers husker jeg meget godt vår kjære Sony-fantast Avean. Man skulle seriøst tro at mannen jobbet for Sonys propaganda-avdeling. Men innleggene hans var artige og lese, og jeg må si at han langt på vei ga meg engasjementet til å fortsette å poste og moderer i konsoll-kategoriene. En herlig bruker uten tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...