Gå til innhold

Vi drevne; Forumminner

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Rimjob vs. Blowjob synes jeg var en fin tråd.

All bitchingen i RPP fordi enkelte forumbrukere var for lettkledde var også en slager.

Hvitost vs. gulost

Stefans rapport fra en fuktig kveld sammen med LarsP og Glint, om jeg ikke husker feil

Glints lookalike-tråd, selv om det postes i den ennå. Jeg likner visstnok på en labrador.

Og det var "mulig vi kline vilt, hvem vet" han sa :) Tidenes sitat

(I tillegg er det en tråd ang kjøp av motorisert kjøretøy som bringer frem mange gode minner :love:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hun hadde et par morsomme øyeblikk, vekslet mellom å spamme som en galning og slenge dritt til andre forumbrukere.

Kom på en til.

"Jeg har en kompis som har skrevet en sangtekst"

Herregud så morsomt det var:D

Lenke til kommentar

Fondus selvfølgelig. Merkelig å lese postene hans, som om han har lagt igjen sine fingeravtrykk etter at han så tragisk omkom i en ulykke. En fin måte å se på forumet som, den ivaretar stemmen til de som ikke lenger er blant oss. Håper ungene mine driver og leser alt tullet faren deres skrev når jeg en gang ikke er her lenger.

Mer lystige minner består av at forumet fikk avklart gjennom avstemning at det heter hvitost og ikke gulost. I den anledning mailet jeg til og med med c-kjendis og språkekspert Finn Erik Vinje :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...