SupremeX Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Glemmer aldri: des,OUT! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Glemmer aldri: des,OUT! Bakgrunnsinfo? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 DrDoogie var jo en kar for seg selv, kan jeg huske. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bakgrunnsinfo? Vil anta at det er snakk om brukeren Desdichado som avsluttet postene sine med det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg fant forresten rapport-tråden til darkness angående vibratoren. Bildene er der dessverre ikke lengre, men..G-Ormen Geni II har ankommet! Var det ikke en slik? [img ]http://img.kelkoo.com/no/medium/297/205/61779688567135515732917360757025205297.jpg[/img] Nei den var lilla og fra meg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) * Trådstarters forrige nick og tilhørende avatar. Ah, alle minnene. Endret 23. november 2007 av Mikachu Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Er så mye bra. Men spesialt. "hvem vet . Kanskje vi kline litt" AH!good times! og seff veddemålet. vært her en stund men bare i det siste jeg har begynt og skrevet endel:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Rimjob vs. Blowjob synes jeg var en fin tråd. All bitchingen i RPP fordi enkelte forumbrukere var for lettkledde var også en slager. Hvitost vs. gulost Stefans rapport fra en fuktig kveld sammen med LarsP og Glint, om jeg ikke husker feil Glints lookalike-tråd, selv om det postes i den ennå. Jeg likner visstnok på en labrador. Og det var "mulig vi kline vilt, hvem vet" han sa Tidenes sitat (I tillegg er det en tråd ang kjøp av motorisert kjøretøy som bringer frem mange gode minner ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, Stefan sin fuktige aften når han fikk haik hjem med politiet. Uforglemmelig Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Cre8ive's forsøk på å menge seg i SO - Denne har jeg fane meg lurt på, det er jo umulig å menge seg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hun hadde et par morsomme øyeblikk, vekslet mellom å spamme som en galning og slenge dritt til andre forumbrukere. Kom på en til. "Jeg har en kompis som har skrevet en sangtekst" Herregud så morsomt det var:D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Og det var "mulig vi kline vilt, hvem vet" han sa Tidenes sitat Priceless. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er absolutt ikke umulig å menge seg i SO. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Denne tråden minner meg om tyrkeren som ødela sida til SkyMarshall for en tid tilbake. Her har vi den. Redigert: Den første tråden ble visst slettet. Endret 23. november 2007 av Mikachu Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er absolutt ikke umulig å menge seg i SO. For dei som var her før SO var stengt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 "Mulig vi kline vilt, hvem vet? " Glemmer aldri den threaden! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg fant forresten rapport-tråden til darkness angående vibratoren. Bildene er der dessverre ikke lengre, men..G-Ormen Geni II har ankommet! strengt tatt så var det der en bragd begjort av folk på IRC og ikke på forumet..men men.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Denne tråden minner meg om tyrkeren som ødela sida til SkyMarshall for en tid tilbake.Her har vi den. Redigert: Den første tråden ble visst slettet. Hehe, morsom tråd. Hvordan gikk det egentlig? Siden er oppe og går, men hva måtte gjøres? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg fant forresten rapport-tråden til darkness angående vibratoren. Bildene er der dessverre ikke lengre, men..G-Ormen Geni II har ankommet! strengt tatt så var det der en bragd begjort av folk på IRC og ikke på forumet..men men.. What the hell...? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fondus selvfølgelig. Merkelig å lese postene hans, som om han har lagt igjen sine fingeravtrykk etter at han så tragisk omkom i en ulykke. En fin måte å se på forumet som, den ivaretar stemmen til de som ikke lenger er blant oss. Håper ungene mine driver og leser alt tullet faren deres skrev når jeg en gang ikke er her lenger. Mer lystige minner består av at forumet fikk avklart gjennom avstemning at det heter hvitost og ikke gulost. I den anledning mailet jeg til og med med c-kjendis og språkekspert Finn Erik Vinje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå