Demantios Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Klarer ikke glemme det bildet av Cre8tive xD (der hun brifer med et kort skjørt). Det var korterst skjørt konkurranse - med mitt konkurranseinstinkt så.. Vant jeg https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=6100412 :!: Osteepisoden faktisk. HVA var det? Hehe, tror det kan komme reaksjoner om det blir dratt fram igjen Endret 23. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som husker da AnAnAs laget liv da hun snakket om alle de stygge folkene i RPP? =D Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Mimring og mimring fru blom. Hvis vi snakker snekker'ns minneguide og den overklokkede barbermaskinen, så snakker vi mimring ... men dahle er flink med veddemål. (hadde han bare vært flink til å følge de opp også..hehe) Endret 23. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 ...Hvis vi snakker snekker'ns minneguide og den overklokkede barbermaskinen, så snakker vi mimring ... ... Link(er) ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Sindre: søk på fremsiden. Burde dukke opp der. Om Snekker'ns minneguide fortsatt eksiterer vet jeg ikke, da forumet har opplevd et og annet(?) krasj opp gjennom tiden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Stakkaren som knakk skjermkortet i to når han putta eit AGP-kort i PCI-sporet.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Tord-Company er vel den tråden som nesten står sterkest i minne. Nå husker jeg ikke hvor lang tid tilbake dette var, men begynner vel å bli en stund. Første gangen jeg har opplevd at diskusjon.no kjørte raid mot en webchat (webchatten til Tord-Company). Haha, stakkars gutten hadde jo latterlige priser på latterlige gjenstander. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hmm... er jo mye genialt vi kan skrive om Som da Pusur1993 lurte på om han skulle prøve å sniffe lim ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Eller da folket hadde kronerulling for å kjøpe darkness| en vibrator Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Noe som ligger godt i minnet er Flodhest-klubben med sine fargerike avatarer og alle som var imot dem (hadde selv windows-blå avatar ) Endret 23. november 2007 av mushi Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Noe som ligger godt i minnet er Flodhest-klubben med sine fargerike avatarer og alle som var imot dem (hadde selv windows-blå avatar ) Husker de ja... Poor leno hadde jo avataren sin lenge Hmm... det her bringer jo tilbake masse gode minner... <3 Minner fra SO, minner som for lengst hadde gått i glemmeboka... Endret 23. november 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Stakkaren som knakk skjermkortet i to når han putta eit AGP-kort i PCI-sporet.. I lol'd. at det går ann ^^ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Noen som husker da AnAnAs laget liv da hun snakket om alle de stygge folkene i RPP? =D Ja klart. Lagde jo en spin-off-tråd av det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Stakkaren som knakk skjermkortet i to når han putta eit AGP-kort i PCI-sporet.. I lol'd. at det går ann ^^ Jaja, det går jo fint ann det Var artig da, den passet jo ikke helt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg fant forresten rapport-tråden til darkness angående vibratoren. Bildene er der dessverre ikke lengre, men.. G-Ormen Geni II har ankommet! Endret 23. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Selv koste jeg meg med Kan Itbutikken.no nekte meg å heve skjermkjøpet? av ~inso. Legendarisk tråd. Synd den ble stengt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg fant forresten rapport-tråden til darkness angående vibratoren. Bildene er der dessverre ikke lengre, men..G-Ormen Geni II har ankommet! Var det ikke en slik? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Eller da folket hadde kronerulling for å kjøpe darkness| en vibrator Den var genial! Husker den selv. For ikke å snakke om En ny kjæreste-tråden Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Av en eller annen grunn så fikk jeg et svært kraftig anfall av latterkrampe av denne tråden linky Oi, Haha. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noe som ligger godt i minnet er Flodhest-klubben med sine fargerike avatarer og alle som var imot dem (hadde selv windows-blå avatar ) Etter 70 sider og 103 medlemmer var de 15 minutter i rampelyset over, gitt. Til glede for mange.^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå