theoriginalAidskake Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tråden hvor Pai søkte en Ida var også ganske morsom. =P Han endte opp med en Nora. What a letdown. Vi er hard to get, vet du. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Et unødvendig innlegg ble slettet. Reaksjoner på moderering taes som vanlig på PM. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tråden hvor Pai søkte en Ida var også ganske morsom. =P Han endte opp med en Nora. What a letdown. Hahahahahaha! Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Ikke veldig drevent å bruke semikolon feil i trådtittel... Endret 23. desember 2007 av Ituca Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 men dahle er flink med veddemål.(hadde han bare vært flink til å følge de opp også..hehe) Hahah. Jeg husker jeg satt å lo når jeg leste at det kortet kom på socketen han vedda imot. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 men dahle er flink med veddemål.(hadde han bare vært flink til å følge de opp også..hehe) Hahah. Jeg husker jeg satt å lo når jeg leste at det kortet kom på socketen han vedda imot. På sloten faktisk ^^ Ahh, kom akkurat på møbeltråden som vi koste oss med i sommer eller noe. Noen som har link? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tråden hvor Pai søkte en Ida var også ganske morsom. =P Han endte opp med en Nora. What a letdown. Jeg er husket i en forumminne tråd og jeg vil ikke si att en Nora er en skuffelse akkuratt, tror jeg fikk en DeLux modell eller noe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Den var så søt, den. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg kommer aldri til å glemme tiden min som @kd, selv om mange (med god grunn) mente at jeg spammet litt vel mye i SO. Minnene jeg har best er av alle de utallige jentene som har gått i fellen ved å følge HW-babens syv skritt, med medfølgende lettkledde/nakne bilder. Ellers husker jeg Tord Company godt, og diskusjonen i RPP etter hver gang AnAnAs postet bilde av seg selv. Dottens supermenn er noe jeg virkelig savner. Tiden med PepsiCo og Bundy i SO savner jeg IKKE, men jeg burde jo kanskje være stille med min navneendring til Dahl (noe det forøvrig var en poll om jeg skulle gjøre eller ikke, hvis jeg husker rett). Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Husker når en av SO-trådene var lagt ned og alle ventet på ny tråd så var det en kar som laget en tråd i caps om at han sølte noe på tissen sin eller noe, døde nesten av latter ;p 1 år ja. Bra tråd uansett. Endret 10. februar 2009 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Husker dere når Samfunnsdelen het Politikk, Religion og Samfunn (PRS) og var en sub-del av OT-forumet? Edit: Og Melismas introduksjon til forumet. Endret 10. februar 2009 av Frohman Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Latterkongen da han skulle ta hevn på en i klassen med hjemmelaget softgun Another classic ^^, Endret 11. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Husker når en av SO-trådene var lagt ned og alle ventet på ny tråd så var det en kar som laget en tråd i caps om at han sølte noe på tissen sin eller noe, døde nesten av latter ;p 1 år ja. Bra tråd uansett. Woops? Moro tråd dog, sitter med et permanent glis nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå