Gå til innhold

Vi drevne; Forumminner

Jan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men dahle er flink med veddemål.

(hadde han bare vært flink til å følge de opp også..hehe)

Hahah. Jeg husker jeg satt å lo når jeg leste at det kortet kom på socketen han vedda imot.

På sloten faktisk ^^

Ahh, kom akkurat på møbeltråden som vi koste oss med i sommer eller noe. Noen som har link? :D

Lenke til kommentar

Jeg kommer aldri til å glemme tiden min som @kd, selv om mange (med god grunn) mente at jeg spammet litt vel mye i SO. Minnene jeg har best er av alle de utallige jentene som har gått i fellen ved å følge HW-babens syv skritt, med medfølgende lettkledde/nakne bilder.

Ellers husker jeg Tord Company godt, og diskusjonen i RPP etter hver gang AnAnAs postet bilde av seg selv. Dottens supermenn er noe jeg virkelig savner. Tiden med PepsiCo og Bundy i SO savner jeg IKKE, men jeg burde jo kanskje være stille med min navneendring til Dahl (noe det forøvrig var en poll om jeg skulle gjøre eller ikke, hvis jeg husker rett).

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest medlem-77217

Husker når en av SO-trådene var lagt ned og alle ventet på ny tråd så var det en kar som laget en tråd i caps om at han sølte noe på tissen sin eller noe, døde nesten av latter ;p

1 år ja. Bra tråd uansett.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Husker når en av SO-trådene var lagt ned og alle ventet på ny tråd så var det en kar som laget en tråd i caps om at han sølte noe på tissen sin eller noe, døde nesten av latter ;p

1 år ja. Bra tråd uansett.

Woops? :D

Moro tråd dog, sitter med et permanent glis nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...