Underpants Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Og en spade(?) Etter det jeg fikk oppleve av den.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hei se her en bil kjører sent ? :-? er pen farge min PC? :-? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva var SO? En smeltedigel av patetiske tenåringsbrukere, gretne moderatorer og en og annen krangel. Jeg var ikke tenåring, men jeg var kanskje patetisk... hehe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Needs moar Fl@meboy :------D Fantastisk tråd back in the innocent days. Åja fyfaen xD Holdt på å daue av latter^^ "åh skybert" haha Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg var ikke tenåring, men jeg var kanskje patetisk... hehe Du kan ha vært mye rart. Du bytter jo personlighet for annenhver post, så det er vanskelig å si. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Haha! Husker godt den der "mulig vi kline vilt"-tråden, ja.. Og tråden der "liveman" prøvde å rette opp inntrykket folk hadde fått av K-Soft.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg var ikke tenåring, men jeg var kanskje patetisk... hehe Du kan ha vært mye rart. Du bytter jo personlighet for annenhver post, så det er vanskelig å si. Ikke diss det å ha spaltet personlighet. Endret 28. november 2007 av applemania Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Takk det samme. Schizofrene er ikke som de presenteres i media, de har bare en annen virkelighetsoppfatning, ikke nødvendigvis flere personligheter. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Takk det samme. Schizofrene er ikke som de presenteres i media, de har bare en annen virkelighetsoppfatning, ikke nødvendigvis flere personligheter. Jeg vet det, det er bare det de fleste tror. Jeg har hatt foredrag om det på 15 sider faktisk:) Men nå har jeg redigert det jeg skrev, så nå støter jeg forhåpentligvis ingen:) Endret 28. november 2007 av applemania Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ikke diss det å ha spaltet personlighet. Jeg sa ikke at det var psykisk betinget. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ikke diss det å ha spaltet personlighet. Jeg sa ikke at det var psykisk betinget. Arg, dette var tydeligvis ikke dagen min. :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Og tråden der "liveman" prøvde å rette opp inntrykket folk hadde fått av K-Soft.. Dang, det der var underholdende lesing. Endte med søksmål og greier. :!: Dessuten, alle vet at schizos prater sint med seg selv og kaster seg ned trapper etter håret osv. Hele tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men nå har jeg redigert det jeg skrev, så nå støter jeg forhåpentligvis ingen:) Herregud så politisk korrekte vi må være for ikke å støte noen på forumet. Personlig så pleier jeg å drite i politisk korrekthet. Jeg har sikkert fornærma noen da Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men nå har jeg redigert det jeg skrev, så nå støter jeg forhåpentligvis ingen:) Herregud så politisk korrekte vi må være for ikke å støte noen på forumet. Personlig så pleier jeg å drite i politisk korrekthet. Jeg har sikkert fornærma noen da I know, jeg synes ikke folk kler å være politisk korrekte. Men jeg har på meg finskjorte i dag så synes det passet seg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Og tråden der "liveman" prøvde å rette opp inntrykket folk hadde fått av K-Soft.. Dang, det der var underholdende lesing. Endte med søksmål og greier. :!: link plx Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 link plx Introduksjon Hoveddel Den eksplosive finalen ^_^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ting gikk litt ut av kontroll her. Vi holder oss til forummimring fra nå av. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 FlameWars Episode X: Tonio vs røkla hvordan har det seg at mange sånn små jenter kommer hit og ender i et flammehav ? Usikker på hvorfor det ble sånn med Tonio. Synes ikke å huske at hun la så veldig opp til det selv egentlig. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 FlameWars Episode X: Tonio vs røkla hvordan har det seg at mange sånn små jenter kommer hit og ender i et flammehav ? Usikker på hvorfor det ble sånn med Tonio. Synes ikke å huske at hun la så veldig opp til det selv egentlig. Tonio var bare priceless. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Takk det samme. Schizofrene er ikke som de presenteres i media, de har bare en annen virkelighetsoppfatning, ikke nødvendigvis flere personligheter. Det har ikke noe med spaltet personlighet å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå