Jan Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Tenkte det kunne være litt artig med litt mimring. Ting jeg umiddelbart kommer på et bl.a. alt levenet i 'Backstage'. Den tråden ble dessverre gradvis ødelagt og har blitt erstattet med en dedikert metalltråd. For at denne tråden skal overleve må det litt fikling til. Jeg tror vi sier at vi må komme med enten litt bakgrunnsstoff eventuelt et bilde. Bildet stammer fra en tråd hvor man skulle vise til en bruker via en ape. Endret 23. november 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Lagde akkurat en lik tråd som denne, men denne var jo først. Har noen spesielt gode og morsomme minner - Sexdagboka til han "døve" fyren - Cre8ive's forsøk på å menge seg i SO - Oivind_dahle's veddemål - Kveldene i SO som det kom 10 innlegg i minuttet - osv.. Endret 23. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 - Cre8ive's forsøk på å menge seg i SO Oh, I lol'd. Hadde nesten glemt den der. * Tidlig Dahles sykkeltråd når Jarmo tok _helt_ av. * AnAnAs' møte med ost. * @kds ekstreme spamming i SO. (Før han fikk sin egen. Denne ble dessverre tapt i det store intet.) * Trådstarters forrige nick og tilhørende avatar. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Gulost vs. Hvitost. Hvitost vant med 1 stemme om jeg ikke tar helt feil. Og det er jo det som stemmer og! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 * Siste ordet når hw-forumet lå på delphi Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 * Siste ordet når hw-forumet lå på delphi Det må ha vært før min tid. Husker jeg kom inn i SO3 *savne* Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 * AnAnAs' møte med ost. Haha, good times. ^^ Lenke til kommentar
xiyt Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det går ikke an å legge ved linker tilfeldigvis ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Av en eller annen grunn så fikk jeg et svært kraftig anfall av latterkrampe av denne tråden linky Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Av en eller annen grunn så fikk jeg et svært kraftig anfall av latterkrampe av denne tråden linky Ahahah. Ekkelt å finne den midt i en prøve. :!: Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Personlig liker jeg godt tråden til Bernard (Eller var det Bogan?) Ellers er jo "En ny kjæreste" som nevnt over en schlager. Har også flere tråder som jeg ikke finner igjenn med artige bildemanipulasjoner som fikk meg til å trekke på smilebåndet, samt rivaliseringen med Steina i den første avatartråden som var så smått artig. Endret 23. november 2007 av fargoth Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 var jo litt gøy akkurat der og da hvertfall.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Personlig liker jeg godt tråden til Bernard (Eller var det Bogan?) Ble av kommunisten egentlig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kan jo ikke glemme SO4. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Av en eller annen grunn så fikk jeg et svært kraftig anfall av latterkrampe av denne tråden linky Hahahaha! Jeg roflet irl. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 "Hvilken legning har SteffyBoy?" Fan-tastisk. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Klarer ikke glemme det bildet av Cre8tive xD (der hun brifer med et kort skjørt). Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det går ikke an å legge ved linker tilfeldigvis ? Vel, jeg vil anta at en del av dette er så gammelt at man ikke finner det her. "Osteepisoden" har forresten brukeren selv fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har dere glemt Tord-company? :O Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Osteepisoden faktisk. HVA var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå