Hedonism Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Besøkte nettopp www.telenor.no for å gjøre noen endringer på mobilabonnementet mitt og ser at siden har fått ny design. Syntes personlig den var vellykket og mye bedre enn slik siden så ut før hvor alle de forskjellige divisjonene var adsklit m.m. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Besøkte nettopp www.telenor.no for å gjøre noen endringer på mobilabonnementet mitt og ser at siden har fått ny design. Syntes personlig den var vellykket og mye bedre enn slik siden så ut før hvor alle de forskjellige divisjonene var adsklit m.m. Hva syntes dere? Hva jeg synes? Det skal jeg fortelle deg! Jeg logget inn på min side, og idiotene klarer ikke en gang å skrive "ä" i navnet mitt. Det går faen ikke an at en av landet ledende bedrifter innen IT ikke støtter spesialtegn i systemene sine. Lenke til kommentar
str00tz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) mia.tuk: har resepten din gått ut?, få i deg en valium. den "telenor som er verdens/norges/skadinavias ledende/beste/største blabla ..folk kommer med hele tiden må slutte. blir som å argumentere med "vi lever tross alt i 2007" og for å svare escobar, ja jeg syntes den nye siden er kjempefin.mye mer oversiktlig (når man blir vant til det) pluss at jeg er fan av sort Endret 23. november 2007 av str00tz Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Personlig liker jeg ikke design med stor overflod av mørke farger, men dette så egentlig ganske bra ut. Ikke værst. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hva jeg synes? Det skal jeg fortelle deg! Jeg logget inn på min side, og idiotene klarer ikke en gang å skrive "ä" i navnet mitt. Det går faen ikke an at en av landet ledende bedrifter innen IT ikke støtter spesialtegn i systemene sine. Antagelig har de hatt problemer med tegnkodinga ved konverteringen. Dette er en teknisk svikt, og jeg ser virkelig ikke hva du hisser deg opp over. Ta noen dype åndedrag, se ut vinduet et par sekunder og funder litt på om du virkelig har noe å bli sur for. Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Den er veldig tung å laste inn, tar 30 sekunder å få den ferdig lastet med min 8Mbit linje Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Den er veldig tung å laste inn, tar 30 sekunder å få den ferdig lastet med min 8Mbit linje Går nå ivvertfall fort hos deg da, i forhold til her. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Og der kom advarselet på hovedsiden! Tekniske problemer grunnet oppdatering av sidene. Skjønte ikke isted hvorfor det tok så langt tid å laste siden. Satser på at de får fikset det snart. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Synes dette er litt trist jeg. Sidene har nå blitt enda mer "generiske" og det kunne like greit vært itavisen eller noe annet for den saks skyld. Tidligere hadde telenor ofte unike sider, som de tydeligvis hadde lagt mye arbeid ned i rent designmessig. De hadde som ofte sider som skilte seg litt ut fra mengden. Og man kunne tydelig se hva de holdt på med. Bl. a. sider som tydelig var inspirert av formen av et SIM-kort, etc. Men for hvert nytt design i det siste har jo siden blitt mer og mer "generisk" og nå ligner jo siden på alle andre sider. Ikke noe som skiller den ut fra massen. telenor.no ano 1998 telenor.no ano 1999 telenor.no ano 2000 telenor.no ano høsten 2000 telenor.no ano 2001 telenor.no ano høsten 2001 Her begynner man å se "SIM kortet" telenor.no ano 2002 telenor.no ano 2003 telenor.no ano 2004 telenor.no ano 2005 Her kommer "SIM kortet" tilbake telenor.no ano 2006 Dette er de grove endringene som telenor har gjort. Mange flere små endringer har også blitt gjort mellom disse. For å være ærlig er den siden jeg likte best helt klart varianten fra rundt 2001. Endret 23. november 2007 av cyclo Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Designet så meget bra ut synes jeg. Eneste jeg fortsatt savner på Mine Sider er å kunne legge til personer i fri familie selv, slik at man hadde avlastet kundeservice. Men det skal sies at kundeservice svarer veldig fort på mail Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Hva jeg synes? Det skal jeg fortelle deg! Jeg logget inn på min side, og idiotene klarer ikke en gang å skrive "ä" i navnet mitt. Det går faen ikke an at en av landet ledende bedrifter innen IT ikke støtter spesialtegn i systemene sine. Det var da hissig. Jeg her en "é" i navnet mitt og den vises kun som en vanlig "e" på "Mine sider" uten at jeg går av skaftet av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå