Gå til innhold

Gitar + forsterker, til sammen max 12.000

hENR1K

Anbefalte innlegg

Heisann, har endelig avsatt meg litt penger for å investere i en gitar og forsterker.

Lurte på om noen hadde noe å anbefale?

Hadde i utgangspunktet tenkt meg en Les Paul, men hvis det kommer opp noen andre syke tilbud til den prisen kan vel alt diskuteres :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvespilte forresten en Gibson Special, og må si jeg likte måten den egentlig var bygget. Det var lett å spille på den og generelt en god feeling også : ) Spiller det meste type musikk. Er av den som hører en sang innen for hvilken som helst sjanger og deretter prøver å lære meg den ;P

Endret av hENR1K
Lenke til kommentar

vil anbefale Gibson SG faded. også en liten forsterker med et effektbrett. Men så vil eg mykje heller søtte av meir peng. Men er det første gitar eller?

hadde kjøpt meg en gibson sg special (9500,-) og epiphone special combo (2700) fra www.sound1.no

Sg'en får du mye for pengene og den nevnte forsterker er genial i rom mindre enn 40 kvm...

ikke les paul tho, men anbef. denne gittisen! ;)

9500,- for Gibson Sg Special FADED(som er en billigere versjon av standard)

Lenke til kommentar
Heisann, har endelig avsatt meg litt penger for å investere i en gitar og forsterker.

Lurte på om noen hadde noe å anbefale?

Hadde i utgangspunktet tenkt meg en Les Paul, men hvis det kommer opp noen andre syke tilbud til den prisen kan vel alt diskuteres :)

kan anbefale alt de sier, men om det er den første gitaren din, gå heller for noe billigere, slikat du har noe bedre å stige til når du blir lei av den gamle, og om du finner ut det ikke er noe for deg så har du ikke kastet bort så mye penger. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...