Gå til innhold

Er det problemer med nye NVIDIA-drivere?

KriB

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt et problem med at mitt Gainward Geforce 3 TI 200 hele tiden kræsjer til desktop på nyere spill så som NOLF 2 og Battlefield 1942.

MOHAA funker som en drøm og har aldri kræsjet. Jeg har hele tiden kjørt de siste WHQL- sertifiserte driverne jeg fant på NVIDIAs websider.

Jeg har lett inne på spill- forumet og der var det noen som påsto at det var et problem med de nyeste NVIDIA- driverne. Jeg installerte driverne jeg fikk med på cd'en som fulgte med skjermkortet og nå virker det som en drøm. Har ikke opplevd ett kræsj på en uke, mens det skjedde gjennomsnittlig etter en times spill før jeg "nedgraderte" driverne mine.

Noen som har noen synspunkter? Er det noen som vet om problemfrie drivere? Vi kan jo lage en liste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig mange av de seneste driverne fra Nvidia som kødder det til på en eller annen måte. Men det ser endelig ut til at de nyeste driverne har skjerpet seg igjen.

Jeg kjører nå Detonator 42.86 og jeg har enda tilgode å oppleve noe tull med den. Til sammenlikning så har jeg hatt bare tull med 40.xx og 41.xx driverne. Jeg holdt meg til 30.82 igjennom hele den beta-perioden (men jeg prøvde stort sett hver enkelt driver som ble sluppet/lekket ut for å se om det var forbedret).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...