Gå til innhold

De tre beste spillerne på ManU gjennom tidene

stigga

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ser bortifra de eldgamle, må jeg si at jeg likte den perioden da Schmeichel, Solskjær og Cantona spilte der. Mange gode spillere som gjorde underverker. Keane og Wise (eller hvordan det skrives) fra Chelsea hadde jo blant annet noen tøffe møter i pausene og på banen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du som lagde tråden, fiks topic ditt klabb.. finn ut hva manu betyr, så er det siste gang du skriver det.

Skriv inn manu på google, trykk søk og se hva du får opp som første søkeresultat, hvis du ikke skjønner hva det står for. Ditt babb...

Lenke til kommentar
Det folk tydligvis ikke vet er at det ikke er så veldig lenge siden det ble forbudt for Man Utd fans å si "manu" . Supporterartikler og sanger fra senest på 90 tallet innholdt reklame og tekster som "manu" . Før United's suksess på 90 tallet så var det

LEEDS United som faktisk ble kalt "United" . Manchester United's kallenavn i disse dager var rett og slett "Red Devils" . Noe som sjelden brukes idag.

Men etter det ble kjent for noen år tilbake at "manu" ble brukt som et skjellsord fra ABU'er (ABU=Anyone but United, noe scouserne er meget kjent for), så fant Man Utd fansen ut at man skulle la være å bruke ordet "manu". For å sette det på spissen så betyr "manu" gjødsel. U'en i manU blir også fremhevet negativt.

Quotet fra http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php...;highlight=manu

Bra du har hørt og kan så mye om ditt lag stigga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...