theDurkan Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Når jeg skriver vanlig tekstdokumenter på skolen bruker jeg stort sett WriteRoom, ettersom den hindrer meg i å bli distrahert, og det ser tøft ut. Det jeg leter etter er ett program gjør mye av det samme, men fungerer somen html-editor. Problemet er ikke at det ikke går ann ås krive html-kode i WriteRoom, men jeg skulle ønske det var en sån funksjon som fullfører linjene mine slk Dreamweaver gjør. Noen som vet? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Textwrangler eller Textmate? Eller kanskje en mer sammensatt webutvikler som Coda? Ingen av de nevnte kan egentlig sies å være sammenlignbare med Writeroom sitt flott arbeidsmiljø i full skjerm, men er gode for sin oppgave uansett. Du kan jo ta en e-post til utvikleren av Writeroom og høre om han har planer om å utvide Writeroom til et mer egnet kode-område, det er en hyggelig type som står bak, så han tar nok vel imot forslag som det. Endret 23. november 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå