Gå til innhold

Flere som er fornøyd med Assassins Creed på PS3 ?

Phantomwar

Anbefalte innlegg

Lindquist: Tror ps3 kommer med sin versjon av avcheivement med utgivelsen av Home, noe som vil bringe ps3 sitt online tilbud til et helt nytt nivå (håper jeg).

Men da er det godt mulig det er for sent med dette, ihvertfall til assassins creed.

Har en ting jeg misliker sterkt med assassins creed, dette kan være en spoiler da, så legger den i en spoliertag:

Når man er i den halveiss hypnose greien eller hva jeg skal kalle det, og du løper rundt i ingenting, hvordan får jeg denne kjapt bort? Av og til kan jeg løpe der i 30-40 sekunder uten at noe skjer, eller er dette rett og slett loading screen inni spillet?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lindquist: Tror ps3 kommer med sin versjon av avcheivement med utgivelsen av Home, noe som vil bringe ps3 sitt online tilbud til et helt nytt nivå (håper jeg).

Men da er det godt mulig det er for sent med dette, ihvertfall til assassins creed.

Har en ting jeg misliker sterkt med assassins creed, dette kan være en spoiler da, så legger den i en spoliertag:

Når man er i den halveiss hypnose greien eller hva jeg skal kalle det, og du løper rundt i ingenting, hvordan får jeg denne kjapt bort? Av og til kan jeg løpe der i 30-40 sekunder uten at noe skjer, eller er dette rett og slett loading screen inni spillet?

Er nok det siste du skrev...

Lenke til kommentar

Ikke løp..

Lenke til kommentar

Godt å vite at spillet tar seg opp mot slutten, for jeg er stort sett enig med de som synes at det er en smule repetativt.

De som ikke har opplevd at spillet fryser/låser seg må jeg si er heldige. Selv har jeg hatt 10-11 frys så langt - noen ganger har det skjedd når du er på vei til hest mellom byer - idet siste lastingen før byen starter har det gått i frys, andre ganger mens du "vandrer" rundom i byområdet. I tillegg har jeg hatt 4 tilfeller hvor jeg har bare lagt fra meg kontrollen (er det ikke typisk hvordan folk finner det for godt å banke på døra midt i beste spilletid? ;) ) uten å gå inn i menyen via START eller SELECT, og når jeg kommer tilbake har spillet låst seg. Har vært i byene når dette skjer.

Jeg tror ikke jeg er typen som er mest grundig når det gjelder å utforske "alle" stedene som er mulig å nå, men er muligens noe over gjennomsnittet i så måte. Mulig det er derfor jeg har opplevd dette så mange ganger. Har vært i alle byene og slaktet noen brigader, men har nok endel igjen ;).

Håper oppdateringen som kom her om dagen fikser fryse tendensene. Totalt sett et greit spill - gir det 6/10 (så langt vel å merke). Uten frysetendensene hadde det vel fått 7 av meg. Slutten kan jo endre dette endel da. :)

Endret av Heseblesen
Lenke til kommentar

Heseblesen: Spiller du på ps3? Isåfall burde du oppdatere snarest siden du er så plaget av at spillet låser seg. På meg låste det seg 3 ganger i løpet av de første 2 timene jeg spilte. I ettertid har jeg minst 7-8 timer med spilling på det etter oppdateringen, og det har ikke låst seg en gang enda.

Lenke til kommentar
Heseblesen: Spiller du på ps3? Isåfall burde du oppdatere snarest siden du er så plaget av at spillet låser seg. På meg låste det seg 3 ganger i løpet av de første 2 timene jeg spilte. I ettertid har jeg minst 7-8 timer med spilling på det etter oppdateringen, og det har ikke låst seg en gang enda.

Heisann!

Jepp, jeg spiller på PS3. Har oppdatert spillet men ikke spilt så mye etter oppdateringen - ca en halv time tenker jeg. Men har ikke sett noe til frys etter oppdateringen, det skal sies.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...