Gå til innhold

Flere som er fornøyd med Assassins Creed på PS3 ?


Phantomwar

Anbefalte innlegg

Må nok si meg litt skuffet jeg å, spille er jo artig og imponerende.

Men det har sine negative sider også, for eksempel utkiskpostene er jo kliss like alle sammen bortsett fra kanskje en i hver by. Slåssinga er litt lett, er jo bare å trykke på firkant. Vaktene er dumme som fan, man hopper jo bare inn i et telt rett frem for nesa på de og venter i 5 sek og du er fri.

Men jeg sier ikke at spillet er dårlig da, det er jo artig og historien er interresant.

Ubisoft skulle kanskje ha ventet et par månder med å gi det ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sammenligningsvideoer og bilder er håpløse. Bare se på denne videon fra Computer And Video games (Videon ligger helt nederst til høyre)

Her er PS3 og 360 versjonene dønn like. Mens gametrailers video har helt forskjellig kontrastinnstillinger.

 

This post has been edited by praystation: Today, 14:35

 

er du blind? mulig jeg bare er sykt sensitiv på frameraten her men ps3 versionen sliter mye mer enn xbox versionen OGSÅ på de videoene du viste meg her.(men jeg synes ikke xbox versionen går SÅ mye bedre. Og om noen tror jeg er xboxfanboy så kan jeg si ifra med en gang: det er jeg absolutt ikke.)

 

Anyways dette er ikke en diskusjon om framerate, mye annet som også kan diskuteres. Virker som fanboys har en trang til å beskytte spillet ved å si at det ikke hakker hjemme i stua. Om det hakker eller ei, spillet mangler fortsatt mye. Les gjennom hele diskusjonen til nå, så kanskje vi kan ta opp noe annet enn at folk skal fortelle hvor bra det runner.

Lenke til kommentar

vel borse du startet med å slakte alle aspekter i spillet og hvis ikke vi er enig så vil vi si imot og forsvare oss med det vi har.. så sånn egentlig la du opp til framerate diskusjon.. men men.

 

vi får legge det bak oss å snakke om Ac, spille var repeterende på noen punkter ja men alt i alt en perle 9/10

Lenke til kommentar
Hvis du løper mot noen uten hevet sverd og trykker firkant(PS3), hopper du på dem og stikker dem i halsen.

Det har jeg også skjønt :) . men lurte på om det ikke går ann å stå oppe på et hustak f.eks, sikte seg inn på en fyr under, hoppe ned og assasinere han fra lufta. Burde gått ann syns jeg..

Lenke til kommentar

Kul begynnelse men blir bare mer å mer kjedelig utover i spillet. Nå som jeg holder på med han siste duden å holder på å slite ræva av meg så orket jeg ikke mer. Da jeg skulle starte på nytt igjen var jeg i byen å måtte dra lange veien å gå igjennom alle vaktene igjen...Tror ikke jeg gidder å prøve å runde det igjen ass...

Lenke til kommentar
skjønner det akrabra. forsvar så mye dere vil for min del =)

 

om bebeluv er seriøs eller ei vet jeg ikke men det virker som han har forstått min frustrasjon...

 

jeg kan forstå frustrasjonen din jeg!:) er det noe som er en hyp som man ser frem til og som suger balle og under, så blir man drit skuffa. har blitt det før av spill, no doubt. vil ikke nevne serie for da blir jeg vel spist her inne=)

Lenke til kommentar
skjønner det akrabra. forsvar så mye dere vil for min del =)

 

om bebeluv er seriøs eller ei vet jeg ikke men det virker som han har forstått min frustrasjon...

 

jeg kan forstå frustrasjonen din jeg!:) er det noe som er en hyp som man ser frem til og som suger balle og under, så blir man drit skuffa. har blitt det før av spill, no doubt. vil ikke nevne serie for da blir jeg vel spist her inne=)

 

sikkert Halo..:D

 

EDIT:

kan ikkje vere halo..har skjønt det sånn att du foretrekk kun sony produkt..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...